WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Varför får du inte raka dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Varför skulle du inte få raka dig ? Vaxa, klipp med en sax, tänd eld på den, frät bort den, slit bort den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Thread of the year. Låt den växa tills den trillar av, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Jag tvivlar på att dina föräldrar tvingar dig att ha mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Hahaha! "Nä lille WesleyFG du får inte raka dig, moppemushe är ju snyggt!" Låna bara far dins rakapparat. Dina föräldrar ska väl skita i din mustasch :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hoppas att detta är ett troll!? Men raka bort skiten, skit fult när det börjar växa moppe musch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hans föräldrar kanske inte vill att han har ett rakblad under näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hans föräldrar kanske inte vill att han har ett rakblad under näsan? De är rädda för att han ska raka av näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Trollnäsor brukar växa ut igen. Vill du ha bort mustaschen, så raka dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Trollnäsor brukar växa ut igen. Vill du ha bort mustaschen, så raka dig. Jo, faktiskt. Men han kan ju ta en brännpenna och bränna bort allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Vaxa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.