Dave37 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 funkar i gästboken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) [EDIT] Redigerat 8 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jagg Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Fungerar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '[' Exempel: Detta ska inte funka: <b>Fet</b> Detta ska funka: [b]Fet[/b] = Fet Vet inte om jag är inne på rätt ämne men.. Redigerat 5 Mars 2010 av Imagine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '[' Exempel: Detta ska inte funka: <b>Fet</b> Detta ska funka: [b]Fet[/b] = Fet Vet inte om jag är inne på rätt ämne men.. Du är ute och cyklar. Vi pratar inte om bb-koder utan att vissa medlemmar inte kan sätta ut ett "<" eller ">" i sin presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Alltså, jag hade precis samma problem. Inga bb-koder funkade heller. Har du testat med olika webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Vänta, är det HTML ni pratar om? Om det är det, så testa att byta ut '<' mot '[' Exempel: Detta ska inte funka: <b>Fet</b> Detta ska funka: [b]Fet[/b] = Fet Vet inte om jag är inne på rätt ämne men.. Du är ute och cyklar. Vi pratar inte om bb-koder utan att vissa medlemmar inte kan sätta ut ett "<" eller ">" i sin presentation. Ah, fattade inte riktigt i början där. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Det kanske är för att hindra att man skriver ut HTML-kod i presentationen? Men jag bara gissar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Väldigt skumt ändå, att kunna ha det i gästboken och inte i presentationen. >_> Finns det verkligen inte ett enda sätt att åtgärda detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Tror > och < inte kan stå för sig själva ? Utan måste stå ihop med föregående bokstav. Som i min press. Här är kidsen som donerat<3 nvm, märkte att när jag uppdaterade blev det samma problem som ni har. Redigerat 8 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.