GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 När de säger att de troligen blir normalt vid 2 mars, menar dom runt 00.00 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har inte drappats, jag har 80gb versionen. Jag och en kompis har spelat MW2 hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har inte drappats, jag har 80gb versionen. Jag och en kompis har spelat MW2 hela dagen. de bara dom äldre modelerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har inte drappats, jag har 80gb versionen. Jag och en kompis har spelat MW2 hela dagen. de bara dom äldre modelerna. 80gb är en äldre modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har inte drappats, jag har 80gb versionen. Jag och en kompis har spelat MW2 hela dagen. de bara dom äldre modelerna. 80gb är en äldre modell precis. Men det är endast de nyaste gamla modellerna som klarar sig också. Så han har tur ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har själv en 40 GB, köpt 2008 eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag har inte drappats, jag har 80gb versionen. Jag och en kompis har spelat MW2 hela dagen. de bara dom äldre modelerna. 80gb är en äldre modell där blev det fel. ja men det är bara på 40gb typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Lanade med två polare idag. När vi vaknade på morgonen, så gick det klockrent för dem men inte mej. Jag har 40 gig, en av dem har 80gig, och en har slim. Jävla skottår. Justja, hört rykten om att problemet ska vara löst vi 01.00 inatt :) Ska vara uppe då och kolla. Redigerat 1 Mars 2010 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) När de funkar så får ni säga till! Redigerat 1 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Vilket annorlunda problem. Påminner mig om http://en.wikipedia.org/wiki/Year_2038_problem. Då en vanlig dators klocka antagligen kommer sluta fungera eftersom den inte kan räkna så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Detta kanske föklarar varför det bara var 5 pers som var online idag på min kompis lista har kanske 20 stycken normalt aja hoppas dom fixar det så att ni som har tjock kan spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Okej nu är det 2 mars i Sverige allafall, och det funkar fortfarande inte.. Får se om ryktet 01.00 stämmer då.. hoppas de............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.