Akizy Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Okej nu funkar inte min Dns, Nån hjälp med det här då? tack i förväg :) Redigerat 15 Mars 2010 av Akizy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 I måndags så var det en bugg som trängde in i systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akizy Skrivet 4 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Men jag har slim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akizy Skrivet 4 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Kan nån hjälpa mig snälla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Det kan vara Nat-typen. Har inte sån hemma hos morsan, tar ett år att kunna joina någon, eller att man inte kan joina alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Hejsan, Jag fick CoD MW2 förra veckan, Först när jag testade det online så funkade det, sen nästa dag funkade den inte, Sen har den hållt på så ända till nu på Måndag, Men nu har det inte funkat alls det, den laddar inte änns. Jag gissar att det är Nat-typen för när jag testar internet så misslyckas den. Så är det nån som kan förklara hur jag ska göra så att det funkar igen. Tack i förväg :) Förresten UPnP är ej tillgänglig Kolla din nattyp eller om du har en router så starta om den och testa kan också vara en av sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 om du kör trådlöst så rekommenderar jag att byta till ethernetkabel, direkt in i modemet, det gjorde jag med mitt xbox och nu har jag open på NAT, förut när jag hade sladd till routern så hade jag Moderate. kanske kan vara det som är problemet? fast jag vet inte, har inte PS3 så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Lyckas spela sladd med moderate NAT på XBL. Nåt med portarna kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 UPnP måste vara aktiverat för att kunna spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Lyckas spela sladd med moderate NAT på XBL. Nåt med portarna kanske? antagligen, men har den ju rakt in i modemet nu, älska Open NAT :D blir nästan alltid host Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hejsan, Jag fick CoD MW2 förra veckan, Först när jag testade det online så funkade det, sen nästa dag funkade den inte, Sen har den hållt på så ända till nu på Måndag, Men nu har det inte funkat alls det, den laddar inte änns. Jag gissar att det är Nat-typen för när jag testar internet så misslyckas den. Så är det nån som kan förklara hur jag ska göra så att det funkar igen. Tack i förväg :) Förresten UPnP är ej tillgängligDra ur nätverksladden ur routen och vänta i 10 sekunder med att sätta in den! Då brukar det funka för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hejsan, Jag fick CoD MW2 förra veckan, Först när jag testade det online så funkade det, sen nästa dag funkade den inte, Sen har den hållt på så ända till nu på Måndag, Men nu har det inte funkat alls det, den laddar inte änns. Jag gissar att det är Nat-typen för när jag testar internet så misslyckas den. Så är det nån som kan förklara hur jag ska göra så att det funkar igen. Tack i förväg :) Förresten UPnP är ej tillgängligDra ur nätverksladden ur routen och vänta i 10 sekunder med att sätta in den! Då brukar det funka för mig! då den är på uh.. det är nog inte allt för bra för den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.