anonym0 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 MW2 slår MW enligt mig. Visst kort kampanj men riktigt bra gjort och MPn var bättre än på det förra. Du gjorde ett bra val med att köpa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 så här är det enligt mig ;P MW: story: har en ganska lång kampanj och bra är den. :) Online: Spela det väldigt mycket innan BFBC2 och MW2 kom ut. du går upp i lvl, tjänar nya vapen, många roliga online spel modes, saker du kan sätta på vapnena MW2 Story: Ganska kort kampanj men rolig, USA blir attackerade av ryssarna om jag har fattat det rätt ;) Online: väldigt roligt på online. Du lvlar, tjänar vapen, embems, callsings, saker till dina vapen, nya banor (ofc) och lite sådant ;) Övrigt: Nu har du special ops du kan göra själv eller med vänner online eller hemma. väldigt roligt enligt mig ;D Annars: Om du gillar att snipra ska du köra bad company 2 (btbd2) ett väldigt bra sniper spel där du har plats att snipra, inte som på MW,MW2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 story: har en ganska lång kampanj och bra är den. :) Den är typ 6 timmar lång? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 ja, det är ju inte mycket man får för pengarna om man vill spela kampanj xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Spelar själv MW för att det är askul som sniper. Pallar inte MW2 mera :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
moto Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) det är så kul men jag kan inte köra det för att min ps3 kan inte läsa skivan Redigerat 29 Mars 2010 av moto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 MW2 slår MW enligt mig. Visst kort kampanj men riktigt bra gjort och MPn var bättre än på det förra. Du gjorde ett bra val med att köpa det ;) Tycker jag med gillar inte MW1 så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Mw2 äger allt o alla, men battlefield slår nästan de, de är mer taktik där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Dena tråd går offtopic, för typ 3 sidor sedan.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Mw2 äger allt o alla, men battlefield slår nästan de, de är mer taktik där. man måste ju ha taktik i BF annars kan man inte vinna Körde BFBC2 förut fienden körde över oss för dom valde en "spawn-person" som dom spawnade hos i MW2 är det bara att köra och hoppas på det bästa Tycker Battlefield är bättre än MW2 Har laggt ner med MW2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Snälla, ge upp engelskan... Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här. Och exakt hur är det utvecklarnas fel att du har en dålig internetuppkoppling? Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 BUMP B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.