KFC Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 För mig går det ganska bra, har precis börjat köra med Ranger Akimbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Åt helvete. Lanade hos en kompis igår, så kommer man hem till sin hdtv. Det känns som om det laggar fast det inte gör det. Gjorde ett "lantage" när jag lanade :) Vem fan behöver sniper lobbies? :) Redigerat 2 Mars 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Inte många som använder en Sniper längre. Men vi är 2 av dem. Lvl 59 på andra prestige. Körde nyss typ 10 matcher på raken, 90% med 20+ kills. Fick Barrett .50cal Veteran II <33 Min K/D är 1.38, så det är ju bättre än negativ iallafall. Redigerat 2 Mars 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Kört sen realse level 70 10 prestige. Jag brukar också använda Sniper :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Förfärligt, teamas alltid upp med noobs. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Inte många som använder en Sniper längre. Men vi är 2 av dem. Lvl 59 på andra prestige. Körde nyss typ 10 matcher på raken, 90% med 20+ kills. Fick Barrett .50cal Veteran II <33 Min K/D är 1.38, så det är ju bättre än negativ iallafall. Själv så skiter jag i mitt KDR, ibland kör jag seriöst, och ibland så brukar jag göra självmord hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Det rullar på, tycker det börjar gå jävligt bra när man kört någon timme. Förra matchen blev det 20 kills och 7 deaths, helt okej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) På tal om 'noobs' så verkar det vara svårt för folk att förstå att "OMGLOL 3 FLAGS= MOAR POINTS LOL" inte fungerar på MW2. På de flesta banor spawnar motståndarna oftast vid A och C(När de inte har någon flagga) och om ditt lag är helt *suck*, så öppnar det för dem att ta tillbaka matchen. Redigerat 2 Mars 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Inte många som använder en Sniper längre. Men vi är 2 av dem. Lvl 59 på andra prestige. Körde nyss typ 10 matcher på raken, 90% med 20+ kills. Fick Barrett .50cal Veteran II <33 Min K/D är 1.38, så det är ju bättre än negativ iallafall. Vad pratar du om? I varje startad public match finns det åtminstone 1 sniper! d(-_-)b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 För att AR's är överlägsna i ungefär allt. Om du inte kör HC så är "Sniper" ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) För att AR's är överlägsna i ungefär allt. Om du inte kör HC så är "Sniper" ett skämt. är de väl inte, släng på fmj och stopping power med sleight of hand pro så ska du se :P OnT: går skapligt bra antar jag, är 70 på andra prestige, ska nog stanna där ett tag ^^ Redigerat 3 Mars 2010 av NoSight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 För att AR's är överlägsna i ungefär allt. Om du inte kör HC så är "Sniper" ett skämt. Det är verkligen i HC där snipers är ett skämt. Ljuddämpade snipers ligger och campar i gräset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg