Hoppa till innehåll

Tv-spel + Dator = Sabba Ens Liv!

Champagne

Rekommendera inlägg

Han har faktiskt rätt. Jag minns när jag körde RuneScape för några år sen.

Ett helt sommarlov gick åt till att spela. Mina kompisar frågade om jag ville gå ut men jag sa att jag inte hade någon lust eftersom jag visste att jag hellre ville spela.

Nu ångrar jag som fan att jag slösade bort hela sommarlovet på att spela när jag kunde ha gått ut och gjort så mycket annat. :angry:

Det gäller att spela med måtta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ett helt sommarlov gick åt till att spela. Mina kompisar frågade om jag ville gå ut men jag sa att jag inte hade någon lust eftersom jag visste att jag hellre ville spela.

Nu ångrar jag som fan att jag slösade bort hela sommarlovet på att spela när jag kunde ha gått ut och gjort så mycket annat. :angry:

Så tänker jag också :)

Du är den ända som förstått vad jag menade...

Men ibland kan man spela .

Typ på dagarna är man med kompisar och spelar MED dom eller så spelar man på kvällen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Eller så spelar man hela dagen.

Men jag förstår att det är roligare att vara ute med sina polare på sommarlovet men under vintern och våren så sitter man oftast och spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är du. Om man dissar sina polare för att spela... Runescape... då har det slagit slint någonstans. :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller?

Men det är ju en helt annan grej... Det är ju såna saker jag önskar jag gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk också vilka pengar dessa som är med i OS får pga sin idrott...

Sen kan man undra om folk bryr sig mest om man går fram till en människa på stan och säger:

1) Jag är bäst i världen i cs.

2) jag har vunnit os.

Bara en inbiten gamer skulle tycka att det är tuffare att vara professionell gamer än en världsstjärna på sin idrott.

Jag skulle säga att åtminstone 99,9% skulle tycka att det är mer imponerande med en os-sjtärna än en professionell gamer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk också vilka pengar dessa som är med i OS får pga sin idrott...

Sen kan man undra om folk bryr sig mest om man går fram till en människa på stan och säger:

1) Jag är bäst i världen i cs.

2) jag har vunnit os.

Bara en inbiten gamer skulle tycka att det är tuffare att vara professionell gamer än en världsstjärna på sin idrott.

Jag skulle säga att åtminstone 99,9% skulle tycka att det är mer imponerande med en os-sjtärna än en professionell gamer.

Klart det är bättre att få guld i OS än att vinna en tournament i CS, men att tjäna pengar på att spela spel är ju det lättaste livet man kan få :o, i OS är det väldigt svårt att få guld samt all träning. Hellre spelar man CS sen man är 12, blir världskänd när man är 19 och boff, roligt som stryk :)

Skulle inte bry mig så mycket om jag skulle möta en världsmästare i curling. Då man inte känner till vem som är världsmästare, samt att man bryr sig fan inte.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...