Chilla Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Han har faktiskt rätt. Jag minns när jag körde RuneScape för några år sen. Ett helt sommarlov gick åt till att spela. Mina kompisar frågade om jag ville gå ut men jag sa att jag inte hade någon lust eftersom jag visste att jag hellre ville spela. Nu ångrar jag som fan att jag slösade bort hela sommarlovet på att spela när jag kunde ha gått ut och gjort så mycket annat. :angry: Det gäller att spela med måtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Han har faktiskt rätt. Jag minns när jag körde RuneScape för några år sen. Ett helt sommarlov gick åt till att spela. Mina kompisar frågade om jag ville gå ut men jag sa att jag inte hade någon lust eftersom jag visste att jag hellre ville spela. Nu ångrar jag som fan att jag slösade bort hela sommarlovet på att spela när jag kunde ha gått ut och gjort så mycket annat. :angry: Det gäller att spela med måtta. Så tänker jag också :)Du är den ända som förstått vad jag menade... Men ibland kan man spela . Typ på dagarna är man med kompisar och spelar MED dom eller så spelar man på kvällen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Eller så spelar man hela dagen. Men jag förstår att det är roligare att vara ute med sina polare på sommarlovet men under vintern och våren så sitter man oftast och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Själv spelar jag när jag har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Han har faktiskt rätt. Jag minns när jag körde RuneScape för några år sen. Ett helt sommarlov gick åt till att spela. Mina kompisar frågade om jag ville gå ut men jag sa att jag inte hade någon lust eftersom jag visste att jag hellre ville spela. Nu ångrar jag som fan att jag slösade bort hela sommarlovet på att spela när jag kunde ha gått ut och gjort så mycket annat. :angry: Det gäller att spela med måtta. Men det är du. Om man dissar sina polare för att spela... Runescape... då har det slagit slint någonstans. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 När jag spela World of Warcraft kom spelet för ofta före vännerna, så jag gjorde de enda rätta och avinstallera. Kan man inte hantera spelet så ska man inte spela de helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller?Men det är ju en helt annan grej... Det är ju såna saker jag önskar jag gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller?Tänk också vilka pengar dessa som är med i OS får pga sin idrott...Sen kan man undra om folk bryr sig mest om man går fram till en människa på stan och säger: 1) Jag är bäst i världen i cs. 2) jag har vunnit os. Bara en inbiten gamer skulle tycka att det är tuffare att vara professionell gamer än en världsstjärna på sin idrott. Jag skulle säga att åtminstone 99,9% skulle tycka att det är mer imponerande med en os-sjtärna än en professionell gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Att bli bra på något bara för att impa på andra är saaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Som du tänker metalkungen så är allt slöseri med tid. Tänk dom som tränat hela sitt liv för att vara med i OS vilket slöseri med tid! Hmmm inte precics eller?Tänk också vilka pengar dessa som är med i OS får pga sin idrott...Sen kan man undra om folk bryr sig mest om man går fram till en människa på stan och säger: 1) Jag är bäst i världen i cs. 2) jag har vunnit os. Bara en inbiten gamer skulle tycka att det är tuffare att vara professionell gamer än en världsstjärna på sin idrott. Jag skulle säga att åtminstone 99,9% skulle tycka att det är mer imponerande med en os-sjtärna än en professionell gamer. Klart det är bättre att få guld i OS än att vinna en tournament i CS, men att tjäna pengar på att spela spel är ju det lättaste livet man kan få :o, i OS är det väldigt svårt att få guld samt all träning. Hellre spelar man CS sen man är 12, blir världskänd när man är 19 och boff, roligt som stryk :) Skulle inte bry mig så mycket om jag skulle möta en världsmästare i curling. Då man inte känner till vem som är världsmästare, samt att man bryr sig fan inte. Redigerat 6 Mars 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag blir fan hellre världens kändaste cs spelare än någon uppblåst känd os stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.