Gäst Noodles Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Väldigt häftigt att segla runt i luften med fallskärmen. Grafiken var jävligt imponerande också, speciellt med max inställningarna på datorn. Inte helt säker om jag ska skaffa retail när det släpps, väntar nog på recensioner först.Grafiken var inte jävligt imponerande. Jo, världen ser faktiskt bra ut, men kolla på hans ansikte när du spelar. Det ser jävligt fult ut, men demon har ju aldrig samma grafik som rikitiga spelet. Väldigt fin värld som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Väldigt häftigt att segla runt i luften med fallskärmen. Grafiken var jävligt imponerande också, speciellt med max inställningarna på datorn. Inte helt säker om jag ska skaffa retail när det släpps, väntar nog på recensioner först.Grafiken var inte jävligt imponerande. Jo, världen ser faktiskt bra ut, men kolla på hans ansikte när du spelar. Det ser jävligt fult ut, men demon har ju aldrig samma grafik som rikitiga spelet. Väldigt fin värld som sagt. Tycker du grafiken inte är imponerande tack vare att hans ansikte inte är snyggt, och demon brukar väl ha samma grafik som riktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Beror på när de släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) 26 mars, inte så långt kvar. Redigerat 11 Mars 2010 av Corndog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Ska byta in 2 spel på Gamestop imorgon så jag kan förhandsboka Just Cause 2 för 199 kr. Kommer också få en karta och några in-game saker som tex: Hovercraft, Chaos Parachute osv. Längtar verkligen till releasen om 2 veckor. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Limited och special edition verkar inte finnas till pc. :( Hittar iaf inte dem i nån svensk butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Väldigt häftigt att segla runt i luften med fallskärmen. Grafiken var jävligt imponerande också, speciellt med max inställningarna på datorn. Inte helt säker om jag ska skaffa retail när det släpps, väntar nog på recensioner först. Grafiken var inte jävligt imponerande. Jo, världen ser faktiskt bra ut, men kolla på hans ansikte när du spelar. Det ser jävligt fult ut, men demon har ju aldrig samma grafik som rikitiga spelet. Väldigt fin värld som sagt. Tycker du grafiken inte är imponerande tack vare att hans ansikte inte är snyggt, och demon brukar väl ha samma grafik som riktiga? Nej, nej. Grafiken är snygg, men inte "jävligt imponerande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Bara spelat det på Ps3, jävligt kul! Önskar att ajg hade Ps3, Xbox eller Vista/W7. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Noodles notera att jag lirade det med maxinställningar på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Noodles notera att jag lirade det med maxinställningar på PC.Det ska väl inte vara någon större skillnad, om ens någon skillnad alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 8X AA, DX10 lightning, högre upplösta texturer och högre upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 8X AA, DX10 lightning, högre upplösta texturer och högre upplösningglöm inte PhysX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.