Hoppa till innehåll

Då Var Det Dags Igen!


VAZE

Rekommendera inlägg

Nu börjas det igen, shamanen slängdes i sopkorgen och nu ska det lvlas en ny fräsch gubbe.

Undrar dock vilken. Har funderat på hunter eller paladin men är osäker. Jag lurar mest åt paladin, för jag körde på en lvl 30 hunter och tröttnade rätt så snabbt. Men är paladins bra i högre lvls?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas.

De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas.

De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps).

Vilken specc?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas.

De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps).

Vilken specc?

 

Retribution. Melee dps är alltid retri :s
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pala är mest lämliga klassen för PvP, finns massa möjligheter och kombinera speccsen.

 

Du kan spela Retribution, Holy och Prot på två inriktningar. Trots att deras protspecc är för tanking så gör dem sjuk skada. Just nu har Prot Warriors och Prot Palas börjat äga på arena, sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, nerfade de inte protadins i PvP nygligen?

Jo men typ 3% mindre dmg på hammer of righteous eller nått, pumpar fortfarande sjuk skada.

 

Som satan. När jag tankar toppar jag DMG listan och steker alla i AV xD

 

OnT: Kör Paladin. Lätt värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...