VAZE Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Nu börjas det igen, shamanen slängdes i sopkorgen och nu ska det lvlas en ny fräsch gubbe. Undrar dock vilken. Har funderat på hunter eller paladin men är osäker. Jag lurar mest åt paladin, för jag körde på en lvl 30 hunter och tröttnade rätt så snabbt. Men är paladins bra i högre lvls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas. De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas. De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps). Vilken specc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas. De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps). Vilken specc? Retribution. Melee dps är alltid retri :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Palas är roliga och enkla att lvla också, tar alla i AV osv. :) väldigt op i 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Stötte på en Lvl 60 paladin som mötte typ 10st lvl 60-70 i AV och tog allihopa. Drog därifrån fort som fan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Stötte på en Lvl 60 paladin som mötte typ 10st lvl 60-70 i AV och tog allihopa. Drog därifrån fort som fan.. Lvl 60 som tar ~10 st 60-70, vad spelar du på för bög battlegroup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Pala är mest lämliga klassen för PvP, finns massa möjligheter och kombinera speccsen. Du kan spela Retribution, Holy och Prot på två inriktningar. Trots att deras protspecc är för tanking så gör dem sjuk skada. Just nu har Prot Warriors och Prot Palas börjat äga på arena, sjukt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Hmm, nerfade de inte protadins i PvP nygligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Stötte på en Lvl 60 paladin som mötte typ 10st lvl 60-70 i AV och tog allihopa. Drog därifrån fort som fan.. Lvl 60 som tar ~10 st 60-70, vad spelar du på för bög battlegroup? *spelade på Arathor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Hmm, nerfade de inte protadins i PvP nygligen?Jo men typ 3% mindre dmg på hammer of righteous eller nått, pumpar fortfarande sjuk skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Hmm, nerfade de inte protadins i PvP nygligen?Jo men typ 3% mindre dmg på hammer of righteous eller nått, pumpar fortfarande sjuk skada. Som satan. När jag tankar toppar jag DMG listan och steker alla i AV xD OnT: Kör Paladin. Lätt värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg