Money Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Hej! Jag vill ha feedback på våran nya webbläsare "Netrex Webbrowser". Skriv vad ni tycker om designen, funktionerna, vad som bör förbättras osv. http://netrexbrowser.com/ Redigerat 7 Mars 2010 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har inte testat än, men ser bara ut som en chrome ripoff På gamla versioner var det lik Chrome men inte nu längre. Kanske det att tabs liknar Chrome's och att det är aero style på tabs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Snygg men hur gör man olika former av knapparna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har du gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Har du gjort den? Ja, jag och mitt team. Edit, det här är inte en IE repacked som dem andra webbläsarna om ni tror det bara för att den är skrivet i VB.NET Redigerat 7 Mars 2010 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har du gjort den? Ja, jag och mitt team. Edit, det här är inte en IE repacked som dem andra webbläsarna om ni tror det bara för att den är skrivet i VB.NET Ditt "team"? Vilka är det, inte så schysst att ta creds själv. Ska testa webbläsaren snart, snygg var den iaf imo. Lite för lik chrome kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har du gjort den? Ja, jag och mitt team. Edit, det här är inte en IE repacked som dem andra webbläsarna om ni tror det bara för att den är skrivet i VB.NET Ditt "team"? Vilka är det, inte så schysst att ta creds själv. Ska testa webbläsaren snart, snygg var den iaf imo. Lite för lik chrome kanske. Släng dig i närmaste väggen. Mitt team är Netrexlabs... www.netrexlabs.com Och om du går in på Help > About me så står det alla developers och alla som gjort den är med. Jag heter Crystalii där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden? För att ni använder IE och den är dåligare än ni tror enligt våra tester. Firefox är ett alternativt. Vi använder Firefox's motor för att visa sidor. En bra anledning till varför ni kan använda våran browser och inte firefox när dem visar lika bra är designen. Firefox ligger efter på designen så vi erbjuder er en ny Firefox med en bättre design. Enligt våra tester så fick IE 20/100 poäng medans Firefox och Netrex fick 94/100. Vi har också gjort Netrexbrowser för att förbättra våran kunskaper inom programmering. Dessutom har vi några funktioner som inte dem andra webbläsarna har. Ett exempel är våran Text to speech funktion. Man markerar text så läser en webbläsaren texten åt dig. Redigerat 8 Mars 2010 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden? För att ni använder IE och den är dåligare än ni tror enligt våra tester. Firefox är ett alternativt. Vi använder Firefox's motor för att visa sidor. En bra anledning till varför ni kan använda våran browser och inte firefox när dem visar lika bra är designen. Firefox ligger efter på designen så vi erbjuder er en ny Firefox med en bättre design. Enligt våra tester så fick IE 20/100 poäng medans Firefox och Netrex fick 94/100. Vi har också gjort Netrexbrowser för att förbättra våran kunskaper inom programmering. Dessutom har vi några funktioner som inte dem andra webbläsarna har. Ett exempel är våran Text to speech funktion. Man markerar text så läser en webbläsaren texten åt dig. Eran hemsida har mycket stavfel, har eran webbläsare lika många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden? För att ni använder IE och den är dåligare än ni tror enligt våra tester. Firefox är ett alternativt. Vi använder Firefox's motor för att visa sidor. En bra anledning till varför ni kan använda våran browser och inte firefox när dem visar lika bra är designen. Firefox ligger efter på designen så vi erbjuder er en ny Firefox med en bättre design. Enligt våra tester så fick IE 20/100 poäng medans Firefox och Netrex fick 94/100. Vi har också gjort Netrexbrowser för att förbättra våran kunskaper inom programmering. Dessutom har vi några funktioner som inte dem andra webbläsarna har. Ett exempel är våran Text to speech funktion. Man markerar text så läser en webbläsaren texten åt dig. Eran hemsida har mycket stavfel, har eran webbläsare lika många? Redigerat 25 Mars 2010 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden? För att ni använder IE och den är dåligare än ni tror enligt våra tester. Firefox är ett alternativt. Vi använder Firefox's motor för att visa sidor. En bra anledning till varför ni kan använda våran browser och inte firefox när dem visar lika bra är designen. Firefox ligger efter på designen så vi erbjuder er en ny Firefox med en bättre design. Enligt våra tester så fick IE 20/100 poäng medans Firefox och Netrex fick 94/100. Vi har också gjort Netrexbrowser för att förbättra våran kunskaper inom programmering. Dessutom har vi några funktioner som inte dem andra webbläsarna har. Ett exempel är våran Text to speech funktion. Man markerar text så läser en webbläsaren texten åt dig. Eran hemsida har mycket stavfel, har eran webbläsare lika många? Det är bara en stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.