Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag har för mig att det fanns en tråd om det här men jag är osäker. Varför finns det inget forum där man kan diskutera Idrott/Sport/Hälsa? T.ex. fråga om hur man ska utforma ett bra schema för gymmet, diskutera matcher och få tips på vad man ska göra för att leva hälsosamt. Idrott och sport är ett stort ämne, speciellt för ungdomar. Jag ser ingen anledning till varför det inte borde finnas? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Sport forumet togs bort för att det var inaktivt. Diskutera matcher ? Betting tips ? [; Redigerat 7 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Togs bort för att det var för inaktivt. Vi har haft ett sånt här. Diskutera matcher ? Betting tips ? [; Är det sant? Hade ingen aning om att det hade funnits. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Togs bort för att det var för inaktivt. Vi har haft ett sånt här. Diskutera matcher ? Betting tips ? [; Är det sant? Hade ingen aning om att det hade funnits. :huh: Fanns för länge sedan [: 3 - 4 år sedan kanske. Minns inte riktigt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kan ju vara trevligt nu när sommaren snart e här att ha ett sån del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Javisst, bra idé! Ett sportforum skulle verkligen inte vara dåligt, finns ju säkert skitmånga på Fuska som håller på med en/flera sporter. ;) Ser inget negativt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kan också komma ihåg att det fanns ett sportforum förr. Det var dock inte alls aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Det diskuteras inte särskilt mycket om sport & hälsa på detta forum. ;) Jag tror inte att admin kommer att lägga till något sådant forum i nuläget, men ni skulle ju kunna göra ett sport & hälsa relaterat gruppforum, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 sport i ett spelforum alltså:P tror nog det skulle bli ganska inaktivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Nog passar Sport& Hälsa in bland Övriga ämnen. Säger ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Det diskuteras inte särskilt mycket om sport & hälsa på detta forum. ;) Jag tror inte att admin kommer att lägga till något sådant forum i nuläget, men ni skulle ju kunna göra ett sport & hälsa relaterat gruppforum, eller? Kostar pengar. Nog passar Sport& Hälsa in bland Övriga ämnen.Säger ja. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Men precis som vid alla andra förfrågningar om varför det ena eller det andra inte har en egen del här på forumet så är svaret (återigen) helt enkelt att det inte görs/gjordes tillräckligt med trådar om just det ämnet. Därför är det helt meningslöst att det bara finns och tar upp plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.