PussyCat Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Säg något spel man får fuska i. Man får fuska på Facebook spelen. Med bla Cheat Engine. Det finns faktiskt inget som säger att man inte får. Men är det relevant att fuska ? På facebook spel får man fuska allt som går bla Coins http://www.youtube.com/watch?v=6D28b00KxD4 Liten video när jag hackar Fish world med min kompis. Helt säkert på att man får fuska ? s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Detta är nog en av det sämre trådarna som har skapats. Allt står i deras villkor. Och en annan fråga är du seriöst 10år?Ja, Varför skulle jag inte vara 10 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Omg, dragonfable är as lätt att hacka.. -.- Najs video btw om fish world ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Omg, dragonfable är as lätt att hacka.. -.- Najs video btw om fish world ;) Tack. Försöker hacka Travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xKarolinax Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Säg något spel man får fuska i.Man får fuska på Facebook spelen. Med bla Cheat Engine. Det finns faktiskt inget som säger att man inte får. är inte vissa fusk olagliga på facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Säg något spel man får fuska i. Man får fuska på Facebook spelen. Med bla Cheat Engine. Det finns faktiskt inget som säger att man inte får. är inte vissa fusk olagliga på facebook? Inte vad jag vet. Finns ingen lag som säger att man får eller inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 du vet cheat engine är till för flash spel inte webbbaserade spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 du vet cheat engine är till för flash spel inte webbbaserade spel ;) Precis. Man kan inte hacka webbaserade spel med cheat engine. Det skulle krävas högre avancerade hack-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 du vet cheat engine är till för flash spel inte webbbaserade spel ;) Precis. Man kan inte hacka webbaserade spel med cheat engine. Det skulle krävas högre avancerade hack-program. Använder inte cheat engine för att försöka hacka travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 1. vad använder du då? 2. cheat engine är inte olagligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 (redigerat) Ok grabbar. Jag tror INTE man får fuska på Facebook och sådan mina spel med "topplista". Finns inte många spel man får fuska på =). Cheat Engine går att fuska fram sig med osv, Men DÅ är det flash spel, Eller webbaserade spel som inte sparar infon efter man klickat på "Refresh" knappen. Självklart finns det andra program som kan göra mer nytta osv, Men att grabben hackar sig in i Travian med ett program kan han stoppa upp någonstans. EDIT: Inte fan är Cheat Engine olagligt? Redigerat 21 April 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spotify premium konto gratis?? :D Gå in på följande länk! http://www.gratispremium.com/?ref=151153 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.