Champagne Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Lås, har fått tillräckligt med svar nu:) Redigerat 9 Mars 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Bara för det så springer Juicelol och hämtar skolkatalogenSkall göra det nu bara för att du sade det. :P Men du kan inte direkt få nån att bli kär i dig, det bästa du kan göra är väl att vara snäll och försöka lära känna henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ja, att visa att du tycker om henne är alltid en början. Men det går inte att få någon att bli kär i en, det funkar inte riktigt så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ja, att visa att du tycker om henne är alltid en början. Men det går inte att få någon att bli kär i en, det funkar inte riktigt så. Exakt, känslor kommer efter ett par timmar vid msn. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag har pratat med henne i ett halvår nu :P Hon är rolig och trevlig och jag sitter bredvid henne i hemklassrummet. Men kan känslor komma om man bryr sig om födelsedagar och sånt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag har pratat med henne i ett halvår nu :P Hon är rolig och trevlig och jag sitter bredvid henne i hemklassrummet. Men kan känslor komma om man bryr sig om födelsedagar och sånt? :P Snacka seriöst, morre.Du måste snacka lite mer seriöst, silver-kort vetteru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Glöm inte bjuda henne på godis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Glöm inte bjuda henne på godis.Oh just ja :) Ska fråga vilket godis hon gillar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Glöm inte bjuda henne på godis.Oh just ja :) Ska fråga vilket godis hon gillar :) Hjärtformad ask med choklad i har jag hört funkar för alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Glöm inte bjuda henne på godis. Oh just ja :) Ska fråga vilket godis hon gillar :) Hjärtformad ask med choklad i har jag hört funkar för alla. Dock inte för tjejer, dom blir feta av att äta sån skit. Det vill vi inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Glöm inte bjuda henne på godis. Oh just ja :) Ska fråga vilket godis hon gillar :) Hjärtformad ask med choklad i har jag hört funkar för alla. Dock inte för tjejer, dom blir feta av att äta sån skit. Det vill vi inte. Är ju awesome att ha något att klämma på :D Redigerat 9 Mars 2010 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Har även hört att tjejer blir lite Kåta av choklad o_O Redigerat 9 Mars 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg