Fjeddo Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Tjena! Just nu sitter jag på den här laptopen och undrar om det är värt att köpa den här datorn? Jag undrar bland annat vad det är för grifikkort mm. Funkar det att spela BC2 eller MW2? Är det bara att koppla in den och spela, eller måste man köpa till något (förutom skärm, mus och tangentbord)? EDIT: Hittade en till dator, är den bra/bättre än min: http://www.blocket.se/lulea/Speldator_med_...?ca=1_9&w=0 ? Tacksam för snabba svar! Redigerat 13 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Celeron-processor? Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 (redigerat) Celeron-processor? Usch.Är den seg/sölig eller vad? Redigerat 8 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Celeron-processor? Usch.Är den seg/sölig eller vad? Sen har den inget annat än ett integrerat grafikkort, suger hårt om du ens får i gång spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Celeron-processor? Usch.Är den seg/sölig eller vad? Det är det billigaste och sämsta processorn som finns. Skulle inte ens vilja ha den i en kontorsdator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Tjena! Just nu sitter jag på den här laptopen och undrar om det är värt att köpa den här datorn. Jag ska ha datorn till att spela spel som Cs 1.6, MW2, CoD 4, GTA IV. DEn behöver dock inte klara MW2, MW och IV på högsta inställningarna. Är det värt att köpa den? Högsta inställningarna? Snacka om höga förväntningar för en dator för 4k med celeron processor och integrerad intel grafik ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 GTA IV på en celeron processor... Du kan förvänta dig 1-5 FPS på lägsta om spelet ens startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Okej ;s. Kan som ni märker nästan inget om datorer =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Alla börjar väl någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Alla börjar väl någonstans?Aa :). Kan någon länka till en dator som uppfyller mina krav som kostar kring 5k? Får gärna vara att ni bygger ihop en själv, bara butiken kan fixa monteringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Uppdaterad tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Ditt bud ligger på? För 6000 kronor kan du väl få en ganska bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.