Trips Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hej. Undrar om det finns nåt musik redigerar program där man till exempel kan ta bort sången i en låt. Och om det finns, var laddar man ned det? Tack på förhand =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Det är väldigt svårt att göra eftersom allt ljud sitter ihop. Det finns ingen magisk knapp som automatiskt delar rösten från låten, finns knappt program som kan känna igen rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Hur gör man då da undrar jag :P ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) Du kan ju prova dig fram med audacity genom att ta höja och sänka vissa frekvenser tror jag men det kommer inte låta bra och instrumenten/rösten kommer inte att bli helt ensam. Redigerat 10 Mars 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag tror inte det finns nåt program att göra så bara sången åker bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.