Hoppa till innehåll

Han Är En Spelnörd Som Följer Efter Mig <.<


Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du får säga: "Min käre Gustav, vi har haft mycket roligt tillsammans den tid vi var ihop. Men jag tror inte att du är den rätta för mig. Jag hoppas att vi fortfarande kan hälsa då och då, så att vi inte helt tappar kontakten."

Eller så kan du få honom att ha tråkigt när han är med dig. Om han vill snacka om spel så kan ju börja prata om sport istället, t.ex. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg att det är ditt fel och inte hans, att du inte är redo för ett förhållande.

 

 

Du får säga: "Min käre Gustav, vi har haft mycket roligt tillsammans den tid vi var ihop. Men jag tror inte att du är den rätta för mig. Jag hoppas att vi fortfarande kan hälsa då och då, så att vi inte helt tappar kontakten."

Eller så kan du få honom att ha tråkigt när han är med dig. Om han vill snacka om spel så kan ju börja prata om sport istället, t.ex. B)

Är ni helt jävla omogna eller?

Ni sitter och har jävligt kul vid eran skärm?

Jag tycker det är ganska bögigt att ni sitter och skriver såna här saker...

 

Vem vet? Ni kanske har en liten bög inuti er :) ;:

 

____________________________________________

 

Ont : Okej har bestämt mig nu, ska göra det om han följer efter mig...

Då ska jag säga , hit med mina spel och sluta följa efter mig förfan!!!!!

Och om han inte har spelen, ja då får vi ta i lite... ( hehe :) )

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skit i honom, om han bara kommer där från ingenstans ska du bara säga, var kommer du ifrån? Eller så börjar du härma honom och så vill inte han vara med dig, eller så bara hellt och hållet pratar om allt annat än spel, så tillslut kommer han tycka att du e tråkig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skit i honom, om han bara kommer där från ingenstans ska du bara säga, var kommer du ifrån? Eller så börjar du härma honom och så vill inte han vara med dig, eller så bara hellt och hållet pratar om allt annat än spel, så tillslut kommer han tycka att du e tråkig

Ignorerar honom är en sak jag alltid gjort, men han blir inte uttråkad av det.

Nä, han ska bara prata för sig själv så han märker inte att jag inte är där längre..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skit i honom, om han bara kommer där från ingenstans ska du bara säga, var kommer du ifrån? Eller så börjar du härma honom och så vill inte han vara med dig, eller så bara hellt och hållet pratar om allt annat än spel, så tillslut kommer han tycka att du e tråkig

Ignorerar honom är en sak jag alltid gjort, men han blir inte uttråkad av det.

Nä, han ska bara prata för sig själv så han märker inte att jag inte är där längre..

 

Men då finns det bara en sak att göra: Dampa på honom och säga: Har du inga vänner din ***!!!! Det rä det bästa tipset jag kan ge, eftersom inget funkar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skit i honom, om han bara kommer där från ingenstans ska du bara säga, var kommer du ifrån? Eller så börjar du härma honom och så vill inte han vara med dig, eller så bara hellt och hållet pratar om allt annat än spel, så tillslut kommer han tycka att du e tråkig

Ignorerar honom är en sak jag alltid gjort, men han blir inte uttråkad av det.

Nä, han ska bara prata för sig själv så han märker inte att jag inte är där längre..

 

Men då finns det bara en sak att göra: Dampa på honom och säga: Har du inga vänner din ***!!!! Det rä det bästa tipset jag kan ge, eftersom inget funkar?

 

Okej, men förlåt mig, men vad var det censurerade ordet?

 

Använd spoiler ist..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Starta upp en konversation, när han börjar tala om ett spel, ska du argumentera om varför det är dåligt med jävligt dåliga argument.

På msn eller? Om det är det du menar så har han inget..

 

Men om du menar verkligheten... ja varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...