Mandarin Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Finns det ågon här som har en Counter-Strike clan som vill spela mot min clan som heter [TKE] ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag skulle vilja göra det.. Men tror inte det går.. För liksom jag e med i en klan som heter Elite Cheeze..Och ledaren e från England..så det går nog inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fisksoppa Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Varför inte...gillar inte din leader svenskar eller ?? jaja...finns det ingen annan clan som vill och KAN spela mot oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Silverstar lirar du cs.....Vad heter du på steam ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Såklart jag gör :P Jag heter [E:C] | Silver Star Och fisksopppa:min klan-leadre letar klan-match på EnemyDown..(en sida) Och vi spelar klan-match nästan varje kväll.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 de heter inte klan-match pcw brukar man säga.. mandarin e ni bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (redigerat) [ändrat] Redigerat 22 April 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag har ingen cs klan och inget cs spel häller...ska jag börja spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jag tror våran klan kan men det är det mitt steam fungerar inte men är det en cz eller cs match :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jaa.du ska börja speal det..det e grymt spel.. Just nu:Jag är inte med I elite Cheeze längre..KLanen sög..Nu ska jag vara med I Bubblan´s klan..Den e inte klar än men snart så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (redigerat) vad heter ni alla på counter-strike då jag heter -=ESD=-Death_From_Above :D yes mitt steam fungerar på något konstigt sätt :huh: Redigerat 22 April 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Bara Silver Star just nu´.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.