Bigbrother Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 silver star är du med i någon klan och Mandarin jag ska höra med våran clan ledare om vi inte kan köra mot eran clal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag spelar åckså cs (coundition zero) jag börja spela för 1 månad sen så jag är en noob mitt rekord är 46 kills på en halvtimme på office Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 silver star är du med i någon klan och Mandarin jag ska höra med våran clan ledare om vi inte kan köra mot eran clal :D Jag är med i Bubblan´s klan..Fråga honom oaf vi kan spela.. Den heter Redo? * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Om man fixar cz behöver man hl då? Redigerat 24 April 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 nej men cs 1.6 är bätre =P då behöver man hl men inte till cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 haha smart och skriva i ett FUSK forum hahaha! lite många som fuskar på cs här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vi kan CK|BuLLiT heter ja !. Adda msn [email protected] :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 haha smart och skriva i ett FUSK forum hahaha! lite många som fuskar på cs här! vadå? mennar du att jag fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 ungefär 75% fuskade senast jag gjorde min undersökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.