Raptomex Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Oerhört onödigt, om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Varför ska man ta bort trådarna? De bryter ju inte precis mot någon/några regler. Då är det ju bättre att göra en ny kategori eller ett nytt sub-forum! Men då de här frågorna hör till en eller någon annan kategori är det väl ganska onödigt att slänga hit en helt ny ? Läs vad jag skriver innan du uttrycker dig :P Jag vill inte att en ny kategori skall införskaffas, då man kan ta bort trådarna om man redan håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Varför ska man ta bort trådarna? De bryter ju inte precis mot någon/några regler. Då är det ju bättre att göra en ny kategori eller ett nytt sub-forum! Men då de här frågorna hör till en eller någon annan kategori är det väl ganska onödigt att slänga hit en helt ny ? Läs vad jag skriver innan du uttrycker dig :P Jag vill inte att en ny kategori skall införskaffas, då man kan ta bort trådarna om man redan håller på... Inlägget var inte riktat till dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag tycker det var en smart ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Oerhört onödigt, om du frågar mig.He said it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Alla trådar kommer liks hamna i allmänt tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 håller med att det är för många trådar tycker också att det borde komma alltså ett helt nytt foru som heter SpelTips jag har bara skrit 4 sådana trådar varav en idag på hela min tid på fuska.se och har varit medlem sedan 2007 30 december men har bytit konto 3 gånger är inne på mitt fjärde nu och har haft visningsnamnen JohnDahlberg och Johnfusken och mrjdgw och laxan96 och sedan laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Finns väl ingen mening med att göra forumen ännu mer inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Finns väl ingen mening med att göra forumen ännu mer inaktiva. Precis detta tänkte jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.