Fruktnystan Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Funderar på om man inte ska släpa in sitt arsle till Getaway när det beger sig. Är ju så nära till Gävle härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 är mer eller mindre säker på att jag ska till siesta & roskilde nu så att det blir en sommar med bl.a dead prez, prodigy, prince, röyksopp, porcupine tree, gorillaz, dinosaur jr, brother ali & jack johnson. glaoud :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag kommer att åka på Diggiloo, som har blivit lite av en tradition för mig och mina närmaste. Riktigt kul!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheeta Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Hultsfred! Många bra svenska band i år och där är alltid massor av brudar. Säkert 60%. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jag ska se Mark Knopfler och Kiss :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 West coast riot, är ju fan ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 HULTSFRED! Kolla in Hultsfred-tråden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Ac/Dc den 3 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Fick nyss veta att Jeff Beck spelar på Pori Jazz 25.7. Hoppas nu bara på att man har möjlighet att åka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Ozzy Osbourne såklart! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Tack Critic! Jag kollade på ticnet och såg att det finns kvar biljetter, jag bokade direkt! Ozzy är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 sweden rock för fan :P Guns N´ Roses och Aerosmith spelar där i år, kommer bli asfett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.