Rullis Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har precis hittat något alldeles underbart. Det är en loop på ca 15 minuter där det "spö-"regnar och åskar och blixtrar. Helt underbart att lyssna på medans man lyssnar på t ex sin favorit musik, eller annars lugn musik. Har själv bara provat med en piano låt på 5 minuter, men herregud, vad underbart det är! (Jag älskar regn ok) http://www.rainymood.com/ är sidan, spela med din egen favorit musik och känn skillnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har haft det sen det kom ut på nätet. Men vilken sommar väntan man får när man lyssnar på det! PS: Om ni går in på facebook sen letar upp Rainy Mood så kan ni sedan trycka på länken till Rainy Mood ( på facebook ) sen får ni en 30min version. Men du måste gå genom facebook varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Nice, gör en app till iPhone, tjäna massa :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Nice, gör en app till iPhone, tjäna massa :o Om man bara hade en 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Haha, känns som man är ute när det regnar och lyssnar på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Nice! Tackar för den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Haha, känns som man är ute när det regnar och lyssnar på musik.Det är sommar det! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Avkopplande när man ska sova, den var uppe på existenz för typ en månad sedan, testade då och tyckte det var lyckat. Jävligt drygt dock att man inte kan sänka volymen på regnet då regnet blev högre än själva musiken :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag älskar när det regnar på sommaren, och det här ger ju en perfekt känsla. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag älskar när det regnar på sommaren, och det här ger ju en perfekt känsla. :DOch den doften som blir efter att det har regnat är inte fel... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Jag älskar när det regnar på sommaren, och det här ger ju en perfekt känsla. :DOch den doften som blir efter att det har regnat är inte fel... :rolleyes: Det är det bästa som finns. Speciellt om man sitter inne med någon speciell person och hon/han känner samma sak \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Avkopplande. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.