Hoppa till innehåll

Köp Inte Xbox360!


Gäst jeppedoli
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

Köp inte Xbox 360!

 

Sämsta piece of shit skiten som finns :)

 

1. Låter som ett jet-plan och vibrerar!

2. Stor nätdel som ligger som blir varm.

3. Dålig grafik.

4. Grå aktiga spel!

5. Dyrt att spela multiplayer!

6. Repar skivor. Har även hänt mig.

7. Fult chassi som fan!

Kommer inte på mer nu. Men jag har hellre en dator som klarar alla spel än ett xbox!

Xbox360 är det sämsta konsollen som finns!

Dator garanteras stort! Jag köpte en bärbar dator för 6000 kr och den maxar Call of duty Modern Warfare 2 och Crysis Warhead på maxade settings! Microsoft borde skämmas Brutalt! Och på datorn är allt gratis!

 

Även så blir vissa Xbox THE RING OF DEATH!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Försöker du stoppa upp den i arslet eller?

2. Va?

3. Nej.

4. Nej.

5. En aning.

6. Ha inte en skiva i när du försöker stoppa upp den.

7. Smaken är som baken.

 

Crysis Warhead på max? ( 2560x1650, 8x AA, Enthusiast ) på en dator för 6000? Dream on. Roligt att du jämför MW2 med Crysis i grafik också. Och vad menar du med att allt är gratis på datorn? Betalar du inte för bredbandet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har du någonsin hört ett Jet-plan? Och ett x360 vibrerat inte..

2. Ligger gör den väl, men varm? Nejdu.

3. Du får väl skylla det på speltillverkarna, om man använder ett 360's fulla potential när man gör spelen ser det ju awesum ut.

4. Har du glömt att stoppa på färg på tv'n? =)

5. Skulle jag inte säga, ~60€ per år? ~5€ per månad, 20 cent per dag. Inte så mycket.

6. Japp.

7. Ja, spelkonsoler har alltid haft fula chassin. Du kan väl inte förvänta dig att de ska göras med transparenta chassin & neon?

 

Ja, microsoft borde skämmas, för att de gör produkter som Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Xbox 360!

 

Sämsta piece of shit skiten som finns :)

 

1. Låter som ett jet-plan och vibrerar!

2. Stor nätdel som ligger som blir varm.

3. Dålig grafik.

4. Grå aktiga spel!

5. Dyrt att spela multiplayer!

6. Repar skivor. Har även hänt mig.

7. Fult chassi som fan!

Kommer inte på mer nu. Men jag har hellre en dator som klarar alla spel än ett xbox!

Xbox360 är det sämsta konsollen som finns!

Dator garanteras stort! Jag köpte en bärbar dator för 6000 kr och den maxar Call of duty Modern Warfare 2 och Crysis Warhead på maxade settings! Microsoft borde skämmas Brutalt! Och på datorn är allt gratis!

 

Även så blir vissa Xbox THE RING OF DEATH!

1. Låter gör den men den vibrerar inte.

3. Skillnaden är hårfin. Det är speltillverkarnas fel, alla spel har inte dålig grafik.

4. What?

5. Om du inte har råd behöver du inte betala, det går att spela singel player.

7. Det är väl inget fel på 360s chassi?

 

Och nej, det går inte att maxa Crysis Warhead på en laptop för 6000kr. Om du inte gillar Xbox kan du alltid köpa PS3 jag har haft mitt PS3 i 3 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okeeeej..

 

Det känns som att du inte riktigt vet vad du snackar om här... jag utgår då från att du är en person som ratar grejer eftersom du själv inte har de, och på så sätt inte har någon som helst erfarenhet av detta.

 

Jag kan hålla med om att konsolen låter som en skördetröska på steroider men detta märker man inte när man spelar.

 

Stor nätdel som ligger och blir varm!? pff, denna nätdel är lika stor som den till ps3, bara det att ps3 ar sin inbyggd i själva konsollen. Å de e klart den blir varm! Men whateva liksom, man sitter ju inte med den i knät precis.

 

Dålig grafik!?!?!?! Grå-aktiga spel!?!?!?!?!??!?!?!? Tillåt mig att dö av garv *dör av garv*, har du spelat Gears of war, CoD MW2 eller Viva Piñata? sätt dig och spela dem och säg mig sen exakt VAR du får in "Dålig grafik" och "grå-aktiga spel" i beskrivningen.

 

"Dyrt" att spela multiplayer! Ja men visst! 60 spänn i månaden är en FRUKTANSVÄRT stor summa som bara Bill Gates kan betala! seriöst? XBOX Live är Pi:s decimaler gånger bättre än någon annan onlinetjänst. 60 spänn är en VÄLDIGT generös deal tycker jag.

 

Repar skivor... Beror helt på hur bra du tar han om din Xbox...

 

fult chassi, beror helt på hur man själv tycker. jag tycker personligen att det ser ganska snyggt ut (inga synliga skruvar, snygg design, härlig form).

 

RROD är ett problem som i senare versioner av konsolen har fixats och är därför inte längre ett problem. Jag har haft mitt Xbox i snart 2 år och har aldrig stött på några problem, inte ens den när konsolen är överhettad. ^^

 

Förstår inte heller meningen med denna tråd riktigt... "Köp inte Xbox 360", bara för att du inte vill det eller vad? det du har skrivit uppfattar jag som personliga "erfarenheter" och behöver absolut inte betyda att Xbox 360 är en "dålig konsol".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL! Det roligaste är att det ALLTID är p12or som gör sådana här trådar... Dom vet ingenting, men försöker vara coola, så dom skriver saker som dom har hört att någon enstaka person varit med om...

 

tänkte skriva nåt i stil med "suck, ännu en p12a" men vill inte bli anmäld för "kränkning eller nåt sånt nu ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Xbox 360!

 

Sämsta piece of shit skiten som finns :)

 

1. Låter som ett jet-plan och vibrerar!

2. Stor nätdel som ligger som blir varm.

3. Dålig grafik.

4. Grå aktiga spel!

5. Dyrt att spela multiplayer!

6. Repar skivor. Har även hänt mig.

7. Fult chassi som fan!

Kommer inte på mer nu. Men jag har hellre en dator som klarar alla spel än ett xbox!

Xbox360 är det sämsta konsollen som finns!

Dator garanteras stort! Jag köpte en bärbar dator för 6000 kr och den maxar Call of duty Modern Warfare 2 och Crysis Warhead på maxade settings! Microsoft borde skämmas Brutalt! Och på datorn är allt gratis!

 

Även så blir vissa Xbox THE RING OF DEATH!

Så dåligt är inte 360 men den slår knappast PS3:an.

 

1: Har du någonsin hört ett jetplan?

2: Fattar noll!

3: Bättre än till Wii men inte än till PS3!

4: Fattar inte vad du menar!

5: Hmm håller nog med dig.

6: Det vet väl alla?

7: Fattar inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte Xbox 360!

 

Sämsta piece of shit skiten som finns :)

 

1. Låter som ett jet-plan och vibrerar!

2. Stor nätdel som ligger som blir varm.

3. Dålig grafik.

4. Grå aktiga spel!

5. Dyrt att spela multiplayer!

6. Repar skivor. Har även hänt mig.

7. Fult chassi som fan!

Kommer inte på mer nu. Men jag har hellre en dator som klarar alla spel än ett xbox!

Xbox360 är det sämsta konsollen som finns!

Dator garanteras stort! Jag köpte en bärbar dator för 6000 kr och den maxar Call of duty Modern Warfare 2 och Crysis Warhead på maxade settings! Microsoft borde skämmas Brutalt! Och på datorn är allt gratis!

 

Även så blir vissa Xbox THE RING OF DEATH!

Så dåligt är inte 360 men den slår knappast PS3:an.

 

1: Har du någonsin hört ett jetplan?

2: Fattar noll!

3: Bättre än till Wii men inte än till PS3!

4: Fattar inte vad du menar!

5: Hmm håller nog med dig.

6: Det vet väl alla?

7: Fattar inte!

 

Ehhm... Det har Aldrig hänt mig... Bara för att ni hanterar era spel som efterblivna ekorrar, så betyder det inte att det är Xboxets fel...

 

@Jilde94: Jag är så in i helvetes trött på P12or, att jag inte bryr mig... Dom borde bli bannade från alla forum, tills dmo blir äldre, och lär sig tänka...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Okeeeej..

 

Det känns som att du inte riktigt vet vad du snackar om här... jag utgår då från att du är en person som ratar grejer eftersom du själv inte har de, och på så sätt inte har någon som helst erfarenhet av detta.

 

Jag kan hålla med om att konsolen låter som en skördetröska på steroider men detta märker man inte när man spelar.

 

Stor nätdel som ligger och blir varm!? pff, denna nätdel är lika stor som den till ps3, bara det att ps3 ar sin inbyggd i själva konsollen. Å de e klart den blir varm! Men whateva liksom, man sitter ju inte med den i knät precis.

 

Dålig grafik!?!?!?! Grå-aktiga spel!?!?!?!?!??!?!?!? Tillåt mig att dö av garv *dör av garv*, har du spelat Gears of war, CoD MW2 eller Viva Piñata? sätt dig och spela dem och säg mig sen exakt VAR du får in "Dålig grafik" och "grå-aktiga spel" i beskrivningen.

 

"Dyrt" att spela multiplayer! Ja men visst! 60 spänn i månaden är en FRUKTANSVÄRT stor summa som bara Bill Gates kan betala! seriöst? XBOX Live är Pi:s decimaler gånger bättre än någon annan onlinetjänst. 60 spänn är en VÄLDIGT generös deal tycker jag.

 

Repar skivor... Beror helt på hur bra du tar han om din Xbox...

 

fult chassi, beror helt på hur man själv tycker. jag tycker personligen att det ser ganska snyggt ut (inga synliga skruvar, snygg design, härlig form).

 

RROD är ett problem som i senare versioner av konsolen har fixats och är därför inte längre ett problem. Jag har haft mitt Xbox i snart 2 år och har aldrig stött på några problem, inte ens den när konsolen är överhettad. ^^

 

Förstår inte heller meningen med denna tråd riktigt... "Köp inte Xbox 360", bara för att du inte vill det eller vad? det du har skrivit uppfattar jag som personliga "erfarenheter" och behöver absolut inte betyda att Xbox 360 är en "dålig konsol".

LOL.

Kan ni säga hur då, mitt xbox 360 Premium 60 Gb hårddisk ska kunna bli bra då!

Jag har tillexempel Gta Iv här

kolla! Grått som fan! Och jag köra AA: 8 på Crysis med 1366; 768 och allt annat på det högsta -.-

Det kan fan inte finnas nå sämre än Mw2. Jag har visst Mw2 och Xbox och allt jag pratar om :bah:

Och Mw2 har jag på datorn och alla campar och ingen värsting grafik inte heller på Xbox.

 

Repar skivor... Beror helt på hur bra du tar han om din Xbox...:

- Ibland kan jag vell slå lite på de bara :o

 

Och jag hade på mitt xbox uppe på mitt rum och det vibrarade ner och det överröstade min film -.-

Aldrig mer nån jävla consol!

Men säg då hur jag ska kunna få mitt Xbox bra då!

 

Och jag betalar inte för mitt internet och med Xbox måste man både Betala för INTERNET och för XBOXLIVE! Noobar-.-

 

Är det inte så att de som kör på Xbox är gays som inte har råd med en bra dator?

 

Xbox kostar:

Tv: 5000kr

Xbox: 2000kr

Xboxlive: 600kr

Spel: 600-700Kr st

 

Och

Dator: 8000kr

Skärm: 1000kr

 

Och kan tillexempel kan man gå ut på youtube, facebook, Wow? Cs. m.m

Redigerat av jeppedoli
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju inte grått någonstans, din TV är bara sämst

 

 

Är det inte så att de som kör på Xbox är gays som inte har råd med en bra dator?

Vem köper ett xbox alls? Några få enstaka bra exklusiva xbox-spel och en lite mer finslipad onlinetjänst som kostar pengar är vad man får, gör lite research innan du köper en konsoll

 

Och vem köper en ny TV bara för att man köper ett xbox?

 

 

Xbox konsoll: 1-2000kr

Spel: 600kr st

 

____________

 

Dator: 8000kr

Skärm: 1000kr

Spel: 500kr st

 

Du är sämst på att jämföra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...