Kira1 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 nästan allt annat som har gått på garton har dom gjort på film och fått mer uppmärksamhet det finns saker som är änu mindre populär som t.e.x. tom och järy hur har bagukan blivit så populär egentligen och varför finns det ingen film om b daman 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 För att B Daman är 100 gånger sämre än typ beyblade/pokemon/digimon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 varför kunde dom inte försökt gjort den bättre då i japan har dom till och med djort en ny b daman serie som heter b daman fire spirit och varför gör dom filmer om sånt som är änu mindre pupulärt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 varför skriver du samma sak två gånger i trådens namn? varför skriver du samma sak två gånger i trådens namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 jag skrev ämnesrubriken samma som namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Jag har ingen aning vad du talar om, kan någon göra hans första inlägg läsbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Jag har ingen aning vad du talar om, kan någon göra hans första inlägg läsbart? Okej: Nästan allt annat som har gått på Carton Network har blivit film och fått mer uppmärksamhet. Det finns saker som är mindre populärt, som till exempel Tom och Jerry. Hur har Bagukan blivit så populärt egentligen och varför finns det ingen film om B Daman?. Redigerat 16 Mars 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 du borte ha förståt vad det stog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) du borte ha förståt vad det stogNej det borde han inte, jag fattade inte ett skit förren loopen redigerade ditt inlägg i quote Bakugan blir det ingen film av på grund av att det redan finns så många serier med samma upplägg det Bakugan är ju inte äns i närheten av t.ex Yogi-Oh (Stavning??) [EDIT] Hur många år är du om jag får fråga Overlord1? Redigerat 16 Mars 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 du borte ha förståt vad det stog Det blir nog lättare för alla om du skriver rätt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) stavning är fagtiskt ett av mina problem som jag har i skolan och jag är 14 Redigerat 16 Mars 2010 av overlord1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Att du är 14 gör det hela ännu mer sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.