Friday Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Namge den "katt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Namge den "katt".Ironi i sin mest vidriga form. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Namge den "katt".Ironi i sin mest vidriga form. Jag är seriös. Skulle vara underhållande att ha en hund som heter katt. Redigerat 14 Mars 2010 av FridayPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Nej, det skulle vara pinsamt och white trash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Namge den "katt". Ironi i sin mest vidriga form. Jag är seriös. Skulle vara underhållande att ha en hund som heter katt. Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Roger Junior skulle jag döpa min hund om jag hade en. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hamburgare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Det är därför jag tycker Elsa eller Texas. Vad tror ni om Texas? Texas skulle ja gett min hund.. om ja hade nån.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Rolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Döp den till "Epic" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jag tycker det låter bra med Barbro. B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Sparky kanske :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg