Aircondition Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Kan tilläggas att Boromir inte är ett sånt badass egentligen. Hans karaktär är en av de få sakerna som filmerna faktiskt misslyckades med att få med från böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Kan tilläggas att Boromir inte är ett sånt badass egentligen. Hans karaktär är en av de få sakerna som filmerna faktiskt misslyckades med att få med från böckerna. Var har du fått för dig att han är en badass? Har andra sagt det, eller? Han ville bara hjälpa till Frodo i Sagan Om Ringen filmen...? Redigerat 16 Mars 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Missförstå mig inte nu, jag gillar inte hjältarna som typ legalas, jag är mer för de onda, men Boromir får mig att lacka Fast rakt igenom onda karaktärer är ju lika tråkiga som Legolas. Boromir är nice för att han, till skillnad från de flesta andra karaktärer är realistisk och beter sig på ett normalt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Missförstå mig inte nu, jag gillar inte hjältarna som typ legalas, jag är mer för de onda, men Boromir får mig att lacka Så du är mer den onda typen? Jäklar vad du mjölkade sönder det inlägget han skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Kan tilläggas att Boromir inte är ett sånt badass egentligen. Hans karaktär är en av de få sakerna som filmerna faktiskt misslyckades med att få med från böckerna. Var har du fått för dig att han är en badass? Har andra sagt det, eller? Han ville bara hjälpa till Frodo i Sagan Om Ringen filmen...? Vems inlägg svarade du på, rösten i ditt huvud, amirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Boromir, The Son Of Gondor Hatade jag, så jag blev bara glad Hatade vad? Boromir? Ja Inte vara förolämpande nu? Så du hatar Sean Bean av ingen anledning? Va? Jag hatar Boromir, inte skådespelaren, för att han var lömsk hela tiden Fast karaktärer som alltid är jättesnälla, gulliga och alltid gör rätt/karaktärer som alltid är omg elaka och äter bebisar är ju bara platta och tråkiga. Boromir var ju en av de mer realistiska karaktärerna. Vilket är därför folk som gillar filmen inte gillar honom som karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.