Hoppa till innehåll

Har Slutat Spela Tv Spel


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen.

 

Det är likadant med rökning, man slutar, man börjar igen.

Va?

Dem som har slutat med rökning, Gör nog aldrig det igen.

 

Beror på hur "slutat" är, tror inte trådskaparen menar att han helt quittat. + Att DarkLight skrev "så börjar man efter 2 timmar igen", Så om du säger "NU ska jag sluta röka" så tar du nog en cigg 2 timmar efter ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?

Tvärtom, du har vuxit ner.

 

Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.

 

Ska du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?

 

 

Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?

Tvärtom, du har vuxit ner.

 

Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.

 

Ska du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?

 

 

Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.

 

 

 

 

Läste du ens spoilern?

 

 

Man blir inte vuxen bara för att man slutar spela.. vet om en massa jävla personer som spelar och är rätt gamla.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

 

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?

Vad kan det bero på: Vem fan bryr sig? Du har då inte vuxit upp eftersom jag gissar att du är 12 år. (Du hade inte börjat 7:an när du skrev vad du tyckte om skolan).

Så du har då inte vuxit upp, min pappa tex: han är 42 år och spelar PS2 och Wii ganska ofta.

Men snälla nörd om du är så negativ svara inte på mina inlägg.

360Xbox vs. ps3games, Clash of the Titans! Who will win? The slim and pro Xbox or the nice and sexy PS3, See next in "Xbox or PS3, Which is most geek console?"

 

 

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

Quote For Truth!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?

Tvärtom, du har vuxit ner.

 

Svar: Att man slutar spela spel beror troligen på att intresset har minskat, har ingenting med mogenheten att göra.

 

Ska du säga.Hur mycket gammal är du igentligen?

 

 

Och jag har spel som är fotfarande roliga men när jag tänker på dom så jag bara orka fan.

 

Abo, ja vara mycket gamlare äääään dej aight.

 

Åhh spelet vara orka fan, då spelet inte vara kul fortfarande, u digg? Sluta kutta forumet pl0x.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

 

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

 

Nej jag har nog inte mognat.Jag sa fel men det är bara att jag har bara slutat spela. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

 

Nej jag har nog inte mognat.Jag sa fel men det är bara att jag har bara slutat spela.

 

Men prova att börja spela igen så kanske du mognar. :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda svaret som finns på din fråga är: Du har blivit så pass lat att du inte ens orkar lyfta kontrollen för att spela spel.

Lat hahaha hur kan jag vara lat så att jag kan inte lyfta kontrolen?När jag kan gå och göra nåt nyttigt men njut bara på av spelandet.Tycker det är så tråkigt nu.

Ja, du har väll tröttnat.

Du har iallafall inte mognat, det märker jag.

 

Nej jag har nog inte mognat.Jag sa fel men det är bara att jag har bara slutat spela.

 

Och då är den här tråden nödvändigt för att? Du vill veta varför du slutat? Kom igen.. du vill veta varför du inte är attraherande också, vi kan tyvärr inte svara på det. En av världens mystiska frågor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...