Mumutio Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Du får gärna lägga ut bilder på dig själv, skulle underlätta. :) För mig har Vitamin B5 hjälpt väldigt bra. Får inga stora finnar alls längre vilket innebär inga fler ärr. :) När man klämmer kan det uppstå ärr JA. Det är även lätt att aknen sprider sig. Personlig erfarenhet. Har lite ärr på hakan. Men om man har riktigt stora finnar kan ärr uppstå även om man inte klämmer. Hände också mig, Kläm inte! Att inte äta socker hjälper mig, liksom att sova mycket och vara i solen när jag kan. Redigerat 16 Mars 2010 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag täcker bara över mina.. Har inte så många heller, så det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Du får gärna lägga ut bilder på dig själv, skulle underlätta. :) För mig har Vitamin B5 hjälpt väldigt bra. Får inga stora finnar alls längre vilket innebär inga fler ärr. :) När man klämmer kan det uppstå ärr JA. Det är även lätt att aknen sprider sig. Personlig erfarenhet. Har lite ärr på hakan. Men om man har riktigt stora finnar kan ärr uppstå även om man inte klämmer. Hände också mig, Kläm inte! Att inte äta socker hjälper mig, liksom att sova mycket och vara i solen när jag kan. Vet du vilken butik eller hur man lättast kan få tag på det utan att beställa online? Jag lägger upp bilder imorgon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Lär finnas på hälsokost-affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 The Body Shop eller Life är att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Detta ser ut som ett jobb för Clearasil-Mannen http://img10.imageshack.us/img10/140/022108clearasila.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Om du har en fet jävla gul finne i ansiktet så spräck den... inte värt att vänta ju. Annars brukar jag ta aloe vera ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.