Raptomex Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Virus said it. Nacke är en noob. OnT: Fletching och cooking är noobigaste capen som finns Varför är dem "noobigast" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Kostar riktigt fucking lite, överskattad, många har den. Nån epic cape är fishing till första capen tycker jag B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Fishing är väl inte så svårt, jag fick 1-50 med shrimps på 10 timmar, 50-75 på två till dygn med Trout. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Visst, men du/jag bottar, så det spelar ingen roll. Botten får göra det tråkiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Virus said it. Nacke är en noob. OnT: Fletching och cooking är noobigaste capen som finns Det är fortfarande en skillcape som visar att man har bemästrat en skill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Virus said it. Nacke är en noob. OnT: Fletching och cooking är noobigaste capen som finns Det är fortfarande en skillcape som visar att man har bemästrat en skill Natgllim said it. Windnoob är en noob. OnT: Själv har jag Firemaking cape på g =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Tycker inte själv heller att fletching cape ger nå mycket respekt, eftersom att den är jävligt lätt att få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Fishing är ju minst lika lätt som Fletching.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Pfft, garanterar dig att det inte är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Tycker inte själv heller att fletching cape ger nå mycket respekt, eftersom att den är jävligt lätt att få.Herblore, prayer, construction, smithing, crafting, magic är också jävligt lätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Tycker inte själv heller att fletching cape ger nå mycket respekt, eftersom att den är jävligt lätt att få.Herblore, prayer, construction, smithing, crafting, magic är också jävligt lätta. Range, attack, strength och defence är inte heller så svåra att få... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 han var ju bara lite ironisk....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg