Pomegranate Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Hejsan Jag har gjort en server enligt den här guiden http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=97229 När jag gjort klar min server så sa jag åt en kompis att komma till min server när han försökte så stod det servern svarar inte Nån som vet vad och hur jag ska göra :unsure: Snälla svara snabbt :cry: Viktigt EDIT Hej än en gång nu funkar min server till 50%. Enda problemet är bara att det är bara svenskar som kan spela är det nån som vet varför Redigerat 29 April 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Öppna dina portar.. Sök Portforwarding på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har googlat nu men vet ej hur jag ska öppna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har googlat nu men vet ej hur jag ska öppnaMen kolla på en tutorial som du hittade på Google då. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 (redigerat) Men hur ska jag öppna portarna då? Jag har gjort det nu och sa åt en kompis att komma men det stod SERVER IS NOT RESPONDING Vad ska jag göra nu? OBS! Jag har ej någon brandvägg Redigerat 21 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Du jör något med rauten har ja för mej men ta de inte som könsdiskriminering om ja har fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) vadå köns diskriminering? varför ska jag ta det som köns diskriminering? Jag är en kille! :angry: Redigerat 21 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) Är det ingen som kan hjälpa mig? Förresten har jag en fråga till: när jag spelar på min server och spelar på en surf map så funkar inte surf funktionen? Vad ska jag göra? Redigerat 22 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 du måste öppna dina portar på portforward följ guiden där och sen kolla om dom är öppna http://www.whatsmyip.org/ports/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 du måste öppna dina portar på portforward följ guiden där och sen kolla om dom är öppna http://www.whatsmyip.org/ports/ Jag hittar ej någon guide!Kan du skriva länken till guiden,snälla ;) :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Port Forward Gå in på länken, hitta din router och följ stegen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Du ska fortfarande göra som alla andra säger, Kolla en extra gång ;) Frågan om surf: Ladda ner surf plugin -.- OCH det måste du kunna googla fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg