Tortilla Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Hej, kan någon hjälpa mig med att sluta lagga i smoken? min FPS ligger på 100 men när ja går in i smoken så går den ner till 20,30 FPS och då laggar man sönder i alla fall segt som f*n. Tack för svar // MvH Tortilla i cs 1.6 Redigerat 17 Mars 2010 av Tortilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Du nämnde inte vilket spel du rabblar om, och vi kan inte hjälpa dig med att det laggar för dig i "smoken" du får sänka grafikinställningarna/upplösningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Du nämnde inte vilket spel du rabblar om, och vi kan inte hjälpa dig med att det laggar för dig i "smoken" du får sänka grafikinställningarna/upplösningen.upps, glömde de men fixade de nu. Men de lagga inte på min förra data som har ett sämre grafikkort och med samma upplösning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Ok. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Går det inte att "stänga av" smöke ? o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Nej man kan ju fan inte ha no smoke i cs :P Man kan fuska så det blir nosmoke :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Hur fixade du problemet?vadå fixa de? har inte fixat något alls, installerade spelet som vanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansingman Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Samma här, men sedan jag ändrade på "Options"-Menyn (jag vet inte vad jag gjorde, bara klicka lite) så har det gått. :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Fixa dina rates och ändra inställningar som ovanför sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg