WASD Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag stör mig på att huvudrutan och alla chatfönster i min Windows Live Messenger ger ut som Vista och W7, när jag har XP. Jag gillar varken Vista eller W7 och vill inte behöva bli påmind om det varje gång jag chattar med någon. Kan man skaffa XP skin till Live Messenger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 (redigerat) Här har du lite http://www.msgplus.net/ Det använder jag :). Det är ganska ok, Finns massa olika du kan göra egna också. Redigerat 18 Mars 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Sökte på XP på deras skalsida men hittar ingen :( Men så länge jag blir av med Vista skinnet är jag nöjd. Väntar ett tag med att ladda ner den ifall någon har ett XP skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Vill du ha HELT normalt XP skin fast på Vista menar du? Testade att leta lite snabbt själv hittade inte så mycket. Testat att googla lite? (Med olika sökord osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Nej jag har XP och vill ha XP skin till msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Vänta, Har DU vista skin på xp? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 (redigerat) Endast på msn. Alla andra fönster har XP skin precis som de ska. Ännu en jobbig sak som microsoft lagt in. Så jag skapade denna tråden för att få ett XP-skin till msn, vilket OS man har spelar antagligen ingen roll. Redigerat 19 Mars 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Vill också helst gärna ha XP-skin till mitt msn. (Jag har XP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Tror inte att det går att få tillbaka det originella skinnet till MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Borde funka eftersom det går att skaffa andra skin med hjälp av msgplus, bara att ingen har gjort ett XP skin än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Aha, Jag trodde du ville ha ett eget lixsom, Men kan kan ALLTID göra ett själv om man har tid och kan, Men det är ju frågan. Jag vet inte så mycket testade och googlade lite fick inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 (redigerat) Skype har också lyckats skaffa Vista skin som jag gärna blir av med om nån vet hur man gör. Redigerat 19 Mars 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.