Husko Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Skriv upp mig som reserv. Nick : HuSkO Skill: Mid ( Längesen man spelade! ) Steam : SRBIIIN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Argh, vet inte riktigt vad jag har för skill. Började spela igår igen och det går jävligt bra nu redan. Tycker inte att jag är helt noob men lite. Low+ ? Uh, fick 20 killstreak. Vettefan, igår sög jag och idag äger jag. Epic ^^ Redigerat 2 April 2010 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vilka maps ska vi köra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Vilka maps ska vi köra?Dust2, Inferno, Nuke, Train och kanske Tuscan om jag är elak :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ska vi köra den i helgen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Ska vi köra den i helgen då?Nästa helg, eller i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hur gör vi med vem som ska vara T och vem som ska vara CT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hur gör vi med vem som ska vara T och vem som ska vara CT?Du har aldrig lirat pcw innan?Aja det går till såhär. Man spelar 30 rundor max. Först börjar några om ct och spelar 15 rundor där. Sen om tex dem som var ct vann 9 rundor och t 6. Så behöver dem som var ct bara vinna 7 stycken som t för att vinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 ok har du gjort lag än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 ok har du gjort lag än? Gör dem imorgon förmiddag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 (redigerat) Kan vara med om det inte är försent nu skill typ low nu kanske?:P pm om jag får vara med Redigerat 3 April 2010 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 (redigerat) Vilka maps ska vi köra?Dust2, Inferno, Nuke, Train och kanske Tuscan om jag är elak :D wat Redigerat 3 April 2010 av FridayPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg