dagoli Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 ps move kommer äga wii alltså!!!!! ska köpa move så fort den kommer ut i affärn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Vad är meningen med den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Playstation Move, och för den delen också 360's Natal, förtjänar inte ens en kommentar. Kanske på sin höjd en suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 jävla gimmicker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Såklart det kommer äga Wii! :lol: Fast en aning onödig tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Tillåt mig tvivla på att det kommer slå Wii's rörelsekontroll... Gissar på att de spel som kommer stödja move bara är sport, en eller annan arkad shoot them up och spel ämnade för de mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 (redigerat) Det känns bara som att Sony kopierar Nintendos chansning på barn. Den största anlednigen till att Wii säljer är att alla småungar önskar sig ett Wii att spela Mario på. Påminner starkt om Nintendos fjäskande för barnen, kanske "lite" överdrivet dock..... :P http://pedobearpics.com/pedobear/pedo_bear27.jpg Redigerat 22 Mars 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Det låter ju roligt xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Inget jag kommer att investera pengar i iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 kommer möjligtvis köpa den och ja den kommer slå wiis rörelsekänsliga kontroll och ja lite grann snor dem idén. jag kommer köpa den om det kommer ett bra shooting spel till den som fungerar online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Det är ju en Wii kontroll, fast med mer "djup". Typ samma med Natal, Eye Toy med lite mer funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 ah! ännu något nytt... känns inte som jag får komma igång med mitt ps3 innan något nytt kommer... om nu det släpps i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.