CHORDAZBA Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :3 Har nu suttit i några veckor och knaprat på en låt, som fortfarande inte är klar. Kan ni ge mig feedback på den? Och säga vad som behövs ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tycker den faktiskt är riktigt bra, kunde ändra lite vid 2.30-2.40ish där, vet inte riktigt vad men det lät inte precis helt rätt. (Är inte speciellt bra med hardstyle låtar - ) men tyckte denna var bra! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tycker det låter nice, kanske nååågot mer bas över lag hade känts skönare. Sen hatar jag dock det där "go!" du har i början, min kamrat tyckte det var jävligt fult också. Hitta någon annan röst som gör den om du vill ha kvar det, men den som är på nu tycker jag borde tas väck. Jag ville bara köra huvudet genom väggen när jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Tycker det låter nice, kanske nååågot mer bas över lag hade känts skönare. Sen hatar jag dock det där "go!" du har i början, min kamrat tyckte det var jävligt fult också. Hitta någon annan röst som gör den om du vill ha kvar det, men den som är på nu tycker jag borde tas väck. Jag ville bara köra huvudet genom väggen när jag hörde det.Wow, starka ord pga ett ord. xDMen ska ändra det. :) tyvm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Ganska bra. Men som Draghon säger, det är inte så fint med ett ''Go''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Haha, "Go!" ^_^ Är lite av en hardstyle expert och har också någorlunda koll på hur svårt det är att göra låtar. För att bara hållt på i några veckor är den väl bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Haha, "Go!" ^_^ Är lite av en hardstyle expert och har också någorlunda koll på hur svårt det är att göra låtar. För att bara hållt på i några veckor är den väl bra :) Exakt, är lite less på folk som tror att det är bara att klicka fram grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.