Hoppa till innehåll

Behöver Feedback På En Låt!

Rekommendera inlägg

Tycker det låter nice, kanske nååågot mer bas över lag hade känts skönare. Sen hatar jag dock det där "go!" du har i början, min kamrat tyckte det var jävligt fult också. Hitta någon annan röst som gör den om du vill ha kvar det, men den som är på nu tycker jag borde tas väck. Jag ville bara köra huvudet genom väggen när jag hörde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det låter nice, kanske nååågot mer bas över lag hade känts skönare. Sen hatar jag dock det där "go!" du har i början, min kamrat tyckte det var jävligt fult också. Hitta någon annan röst som gör den om du vill ha kvar det, men den som är på nu tycker jag borde tas väck. Jag ville bara köra huvudet genom väggen när jag hörde det.

Wow, starka ord pga ett ord. xD

Men ska ändra det. :)

tyvm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, "Go!" ^_^

Är lite av en hardstyle expert och har också någorlunda koll på hur svårt det är att göra låtar. För att bara hållt på i några veckor är den väl bra :)

Exakt, är lite less på folk som tror att det är bara att klicka fram grejer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...