Garone Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Är det någon slags trend att hata MW2? Det är absolut inte perfekt men det folk verkar klaga mest på är fel som de själv hittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Sen tycker jag även att bc2 har minst lika många brister, tvivlar på att folk kommer spela det längre än vad de spelade mw2 Redigerat 26 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Modern Warfare 2, Fallout 3, Bad Company 2, Halo 3 (gammalt, men fortfarande många aktiva spelare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Modern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas! På vilket sätt är det inte exakt likadant? Till trådskaparen: De spelen 95alexander95 nämnde är riktigt bra FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Modern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas! På vilket sätt är det inte exakt likadant? Till trådskaparen: De spelen 95alexander95 nämnde är riktigt bra FPS. man springer söligare på ps3 faktiskt, har märkt det när jag spelar hos min kusin och hos mig, springer snabbt som fan på 360 men söligt som fan på ps3. det har iaf jag upplevt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Placebo. Den enda versionen som är överlägsen de andra är den till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Modern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas!Kan du säga vad skillnaden är?Tvivlar på att du ens har prövat det på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 För att få slut på diskussionen: http://www.lensoftruth.com/?p=16236 Färgen i 360 versionen är lite skarpare, men det kan lika gärna bero på TV inställningarna. Annars är de exakt likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.