DarknessSky Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Någon som spelar travian på server 3? Jag spelar där jag har två byar och ligger riktigt bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Någon som spelar travian på server 3? Jag spelar där jag har två byar och ligger riktigt bra till. Ett jävla fucking bra tips till dig grabben! SLUTA MED SUPPORTIAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Någon som spelar travian på server 3? Jag spelar där jag har två byar och ligger riktigt bra till. Ett jävla fucking bra tips till dig grabben! SLUTA MED SUPPORTIAN! Ett bra till till dig, sluta vara så dryg mot allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tips till er båda: Håll er till ämnet så ni inte får en varning. OnT: Nej , Jag kör på Server 1. Men när jag var bortrest i Thailand i 3 veckor så förstörde min KÖ allt. :/ Så vet inte om jag ska börja om, Har inte lust! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Haft några newb byar, började på en ny igår (: Spelar på S9 : D Redigerat 27 Mars 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Haft några newb byar, började på en ny igår (: Spelar på S9 : D Server 9 finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 spela det för några år sedan och nötte det riktigt jäkla mycket. Var med i en som var då en av de bästa klanerna.. Men sen sluta jag spela och det är jag glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Haft några newb byar, började på en ny igår (: Spelar på S9 : D Server 9 finns inte. Haha, villket jävla fail av mig. Ursäkta mig, märkte inte med den hastigheten jag läste tråd namnet att det var travian ni pratade om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag är med i en allians som heter RO som ligger på plats 17 men snart på 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Jag är med i en allians som heter RO som ligger på plats 17 men snart på 16.Hmm... e servern så dålig??? E det bara SeZ som är en bra svensk server?? För tydligen kan ju 10 åringar vara med i en Ally som ligger på top 20, och ökar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag är med i en allians som heter RO som ligger på plats 17 men snart på 16.Hmm... e servern så dålig??? E det bara SeZ som är en bra svensk server?? För tydligen kan ju 10 åringar vara med i en Ally som ligger på top 20, och ökar... Amerikanska servrar tenderar att vara bättre än svenska, i alla fall då jag har spelat. Sedan är det ju alltid så att top-allianser kan ta in lite hur som bara för att öka poängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.