kakankakan Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 jag har bara en fråga, varför tror hennes föräldrar att du ska göra henne illa bara för att du hackade dig in på hennes msn? vad tror de att du ska göra nu? har det hänt någonting sen tråden startades eller är du kvar där du började? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 är fortfarande kvar där vi började henne mamma frågade mig kommer du slå (min flickvän) när ni bor ihop då råka jag säga ja fast jag menade nej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakankakan Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 henne mamma frågade mig kommer du slå (min flickvän) när ni bor ihop då råka jag säga ja fast jag menade nej :( fail...!! hm hade kunnat vara en väg ut från problemet, eller åtminstone hade du kunnat upprätthålla status quo istället för att göra det värre. fast å andra sidan, om hennes föräldrar har anledning till sina misstankar så kanske det inte hade hjälpt något även om du svarat nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 henne mamma frågade mig kommer du slå (min flickvän) när ni bor ihop då råka jag säga ja fast jag menade nej :(Han trollar nog ganska hårt. Efter det där inlägget ser man ju direkt att han är antingen 10 år och har rykte att slå sin flickvän eller så trollar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.