JillValentine Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Apes IQ, riktigt bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Upptäckte precis Can och Neu!, bra som faan. kraut:D jag antar att du lyssnat på Faust och Amon Düül också, dom e schyssta. Neu! har jag lyssnat mycket på, gillar ett annat liknande band som heter Cluster. Kolla in!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Upptäckte precis Can och Neu!, bra som faan. kraut:D jag antar att du lyssnat på Faust och Amon Düül också, dom e schyssta. Neu! har jag lyssnat mycket på, gillar ett annat liknande band som heter Cluster. Kolla in!:) haha can är feta! :] faust tyckte jag aldrig var en höjdare ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FusionPower Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Kan det vara vilken artist man upptäckte senast? Då är det nog Jason Walker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Är nog Darkest Hour :$ Redigerat 5 April 2010 av sulan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Hello - New York Groove http://www.youtube.com/watch?v=H7XBDaodo1g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Upptäckte Mr. Bungle via en mycket mysig filur här på fuska. Lär ju vara årets upptäckt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Raubtier var det senaste bandet jag hittade. Plan three upptäckte jag också för inte så länge sedan. Redigerat 8 April 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Cage the Elephant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag återupptäckte Bloodhound Gang. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 band och band. Precis köpt en skiva med Totta Näslund där han sjunger 11 st dylan låtar. sjukligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Upptäckte Mr. Bungle via en mycket mysig filur här på fuska. Lär ju vara årets upptäckt för min del. Haha, fan va gött!De är ju fan bland det bästa någonsin :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.