KalphiteQ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Nvidia ligger fortfarande steget efter då de inte har lyckats få prisvärda kort än. 480 är dock det snabbaste singel-gpu kortet just nu. Men det spelar inte så stor roll när man kan köra två 5850 i crossfire för att spöa prestandan på ett 480 till samma pris. Nvidias kort har även en mycket högre strömförbrukning än Atis kort. Nä, jag håller mig till Ati så länge de erbjuder bättre prestanda/pris. På tal om Atis nya generation så har det ryktats om att den släpps årsskiftet 2010/2011. Lite källa på det: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=900499 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Skillnaden mellan 480 och 5870 är ju inte direkt stor. Enligt benchmarken så är det oftast under 10 FPS skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Skit många ATI ägare har problem med Bad Company 2, och Nvidia har alltid vart en bra sammarbetspartner med DICE, f**tnyllen alltsÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag har då inte upplevt något konstigt,förutom i bland när man kastar granater eller spränger hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Inget konstigt som hänt mig heller (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Vad jag hört så kommer kortet få bättre benchmark resultat när bättre drivers släpps, dom befintliga ska tydligen inte vara alltför bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Skit många ATI ägare har problem med Bad Company 2, och Nvidia har alltid vart en bra sammarbetspartner med DICE, f**tnyllen alltsÅ! Mitt ATI 4830 cpar rejält på BC2. Vill fan ha en fix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/660/380660.page Det bara och kolla på hur många som har problem med s*iten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.