MegaSvampen Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 min favorit hero är Devourer och Pandamonium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 min favorit hero är Devourer och Pandamonium. Min är Swift Blade och... vet inte kanske Engineer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Hmpff.. Swiftblade är inte allt för skoj. Ganska lam och tråkig i långa loppet. Själv gillar jag Deadwood och Predator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Corrupted är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Har en ny favorit för varje vecka :) veckans favvo är nog jerre eftersom det går alltid jävlit bra med honom när ja lirar med kompisar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 haha, blir ju så :D håller med dig där :P aldrig kört facktiskt jerr, kanske ska prova han någon gång :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Ser ganska kul ut, håller på å ladda ner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Full version nästa onsdag, ska lätt köpa det. Någon mer än jag? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Full version nästa onsdag, ska lätt köpa det. Någon mer än jag? :PAbsolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Vi borde fixa någon spelkväll. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Vi borde fixa någon spelkväll. :) lätt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.