Nittionio Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(Han är ju int, så lite basic int items borde funka fint. Han är jävligt ownage early game, dock inte lika bra late, så han måste bli feedad early! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(Mycket manareg.Börja med att köpa en Manatube, sen kanske Nullstone eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(Har inte den minsta aning, men brukar köra med saker som boostar mana och charged hammer och någon life steal som symbol of rage. Men som jag sa, har inte den minsta aning om vilka saker man ska ha men jag tycker att dessa fungerar.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(Han är ju int, så lite basic int items borde funka fint. Han är jävligt ownage early game, dock inte lika bra late, så han måste bli feedad early! Jag brukar köpa nomes wisdom, stormspirit och sen sheepstick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 heter MegaSvampen och är fortfarande skitkass! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jahapp, då har vi fått ytterligare en till hero! :P Tycker att hon inte var så bra, var ju inte direkt någon bra ult hon hade. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Den nya heroen är ju inte så dålig. Han är väll helt okej. Dock är han inte något "extra". Men det var ju inte The Chipper heller riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Har börjat spela också, heter k1ll1ng5pree [EDIT] Ska vi köra en match idag då? Redigerat 25 April 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jahapp, då har vi fått ytterligare en till hero! :P Tycker att hon inte var så bra, var ju inte direkt någon bra ult hon hade. :P Hm, bara jag som tycker hon är OP? Heter insurg3ncy, adda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jahapp, då har vi fått ytterligare en till hero! :P Tycker att hon inte var så bra, var ju inte direkt någon bra ult hon hade. :P Hm, bara jag som tycker hon är OP? Heter insurg3ncy, adda. Möter man henne 1v1 så är hon extremt OP. 5v5 så är hon inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jahapp, då har vi fått ytterligare en till hero! :P Tycker att hon inte var så bra, var ju inte direkt någon bra ult hon hade. :P Hm, bara jag som tycker hon är OP? Heter insurg3ncy, adda. Möter man henne 1v1 så är hon extremt OP. 5v5 så är hon inget speciellt. Nja, en farmad maliken, accursed osv osv, tar lätt ner henne 1v1. 5v5 är hon kanske lite OP i början, men i senare spel så är hon inget att räkna med. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Hennes illusion stun är ju skit irriterande, och att hon kommer undan med ultin :P Men det är inte mycket mer. Alla heroes som är feedade är ju skit OP (I stort sett). Annars är hon ju inte speciellt OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.