ExorZ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Är inte det ganska rättvist?Tycker att dom som var där först skulle få det... Eller dem som inte bara kommer sitta, utan göra nått för tiden de blir betalda för, så ta dem med bäst betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Så högre betyg betyder att man är flitigare? Knappast. I vissa fall kan det vara så men det är absolut inget rättvist sätt att göra det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Potatislandet är najs (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Så högre betyg betyder att man är flitigare? Knappast. I vissa fall kan det vara så men det är absolut inget rättvist sätt att göra det på.Närmast rättvist och företag går efter det. En med IG i allt är nog inte lika smart eller flitig som någon med MVG i allt. Till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Alla förtjänar en chans eftersom sommarjobb bara handlar om att städa, bära något eller tvätta fönster i de flesta fallen. Den enda orsaken till att man inte ska kunna klara det är väl om man är invalid och rullstolsburen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Tjena! Kan någon tipsa om hur jag skulle kunna tjäna ihop hyfsat med pengar? För tillfället så dömer jag fotboll, säljer "jultidningar" och får mitt barnbidrag. Jag får dock betala mina kläder och saker själv! Jag är väldigt tacksam för svar! Starta en sida och lägg in Google AdSense på den skaffa sms tjänst och googla tjäna pengar hittade någon sida där man tjänade pengar på att öppna e-mail/sms Får man pengar om man lägger in Google AdSense? Eller vad menar du? när någon klickar på reklamen får du pengar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 när någon klickar på reklamen får du pengar jaOkej, och hur lägger man in Google AdSense? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Du tjänar ju bra på att sälja jultidningar och du får ditt barnbidrag. Vad behöver du mer pengar för? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Du tjänar ju bra på att sälja jultidningar och du får ditt barnbidrag. Vad behöver du mer pengar för? :huh:Jul tidningar säljs ju inte direkt denna årstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elleman Skrivet 4 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2016 Jag och min kompis gör iordning skrotcyklar och säljer har typ fått ihop 1000 kr. Men hur mycket pengar behöver du? Du får ju liksom ditt barnbidrag varge månad och det är ju 1000 kr,och du dömer i fotboll och säljer tidningar det är ju typ 1000 kr i månaden det med.om jag fick 2000 i månaden skulle ja va skitglad. Varför står det and varje gång man skriver och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2016 (redigerat) 1 Samla ihop en massa grejer ta kort sälj på blocket 2 Ha loppis sälj alla prylarna du inte använder mina tips Redigerat 4 Januari 2016 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2016 beckna lite i orten bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.