PussyCat Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 On your own risk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 du måste vara redo för att köpa guld, måste alltså ha "junk" som är värda X-miljoner och sedan trade över med din chinese gold farmer Jag har läst på lite, själv tror ja man ger sitt lösen till sidan, nån går in, fixar dina pengar/levlar, medelar dig att det är färdigt och pang! du har $$$ detdär med att dom fixar pengarna/sakerna/levlarna fick ja reda på med hjälp av att jag testade gå till betalnings grejen och där stog det runescape name och password Ect, ect... Och så står det that more money you have in bank that faster will you get your gold på gold4rs.com Jag behöver inge mer hjälp nu, ska spara till D Hatchet själv :P LÅST TRÅD TACK!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 du måste vara redo för att köpa guld, måste alltså ha "junk" som är värda X-miljoner och sedan trade över med din chinese gold farmer Jag har läst på lite, själv tror ja man ger sitt lösen till sidan, nån går in, fixar dina pengar/levlar, medelar dig att det är färdigt och pang! du har $$$ detdär med att dom fixar pengarna/sakerna/levlarna fick ja reda på med hjälp av att jag testade gå till betalnings grejen och där stog det runescape name och password Ect, ect... Och så står det that more money you have in bank that faster will you get your gold på gold4rs.com Jag behöver inge mer hjälp nu, ska spara till D Hatchet själv :P LÅST TRÅD TACK!!!!!!! -.- Skapade du denna tråd för en ynka Dragon Hatchet? Damn! Det är ju skitlätt att fixa :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 du måste vara redo för att köpa guld, måste alltså ha "junk" som är värda X-miljoner och sedan trade över med din chinese gold farmer Jag har läst på lite, själv tror ja man ger sitt lösen till sidan, nån går in, fixar dina pengar/levlar, medelar dig att det är färdigt och pang! du har $$ detdär med att dom fixar pengarna/sakerna/levlarna fick ja reda på med hjälp av att jag testade gå till betalnings grejen och där stog det runescape name och password Ect, ect... Och så står det that more money you have in bank that faster will you get your gold på gold4rs.com Jag behöver inge mer hjälp nu, ska spara till D Hatchet själv :P LÅST TRÅD TACK!!!!!!! -.- Skapade du denna tråd för en ynka Dragon Hatchet? Damn! Det är ju skitlätt att fixa :o Inte bara, jag ville veta om det var säker, du vet, för framtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 du måste vara redo för att köpa guld, måste alltså ha "junk" som är värda X-miljoner och sedan trade över med din chinese gold farmer Jag har läst på lite, själv tror ja man ger sitt lösen till sidan, nån går in, fixar dina pengar/levlar, medelar dig att det är färdigt och pang! du har $$ detdär med att dom fixar pengarna/sakerna/levlarna fick ja reda på med hjälp av att jag testade gå till betalnings grejen och där stog det runescape name och password Ect, ect... Och så står det that more money you have in bank that faster will you get your gold på gold4rs.com Jag behöver inge mer hjälp nu, ska spara till D Hatchet själv :P LÅST TRÅD TACK!!!!!!! -.- Skapade du denna tråd för en ynka Dragon Hatchet? Damn! Det är ju skitlätt att fixa :o Inte bara, jag ville veta om det var säker, du vet, för framtiden Okej. Mitt member har tagit slut x(Ska skaffa nytt imorrn eller idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Om du är tvungen att testa så gör ett nytt acc och beställ lvl 99 i något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Varför ens beställa eller be om pengar? Runescape går ut på att träna och få pengar och utvecklas och bli bäst! Det är ta mig fan inte skoj om man ber om 99 i något, Kämpa till 99 själv så har du något att vara glad för ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Om du är tvungen att testa så gör ett nytt acc och beställ lvl 99 i något... Det är dyrt, plusa det tar typ 400timmar! Jg testade vad det skulle kosta alla levelar 1 till 99, det skulle ta typ 50000 timmar och kosta 300000 $ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Om du är tvungen att testa så gör ett nytt acc och beställ lvl 99 i något... Det är dyrt, plusa det tar typ 400timmar! Jg testade vad det skulle kosta alla levelar 1 till 99, det skulle ta typ 50000 timmar och kosta 300000 $ :P Äh, tar ju bort poängen med spelet om någon annan spelar åt en =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Om du är tvungen att testa så gör ett nytt acc och beställ lvl 99 i något... Det är dyrt, plusa det tar typ 400timmar! Jg testade vad det skulle kosta alla levelar 1 till 99, det skulle ta typ 50000 timmar och kosta 300000 $ :P Äh, tar ju bort poängen med spelet om någon annan spelar åt en =) Yep, finns inget Runescape om man inte själv spelar. Jag tycker också att man ska hålla sig borta från sånna där sidor. Dem använder riktigt konstiga, men effektiva metoder för att skaffa pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg