MilliamFh Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 HEJ! tor jag har virus på min dator då den får konstig pop-up varje gång jag varit i skolan. Söker ett program som ska kunna hitta de flesta virus och kunna ta bort dom, pris spelar ingen roll. tack i förväg! //Mille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 norton security system 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 AVG Free 9.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 norton security system 2010Eller inte. Skaffa Nod 32. Bästa antiviruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Ja virussöker varje dag med Norton Internet Security Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 HEJ! tor jag har virus på min dator då den får konstig pop-up varje gång jag varit i skolan. Söker ett program som ska kunna hitta de flesta virus och kunna ta bort dom, pris spelar ingen roll. tack i förväg! //Mille ESET NOD32 Antivirus norton security system 2010Eller inte. Skaffa Nod 32. Bästa antiviruset. Kunde verkligen inte sagt det bättre själv. Jag har NOD32 och tycker att det är det bästa virusskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Nod 32 bästa antivirus pogramet! "äre lätte" (småstadsliv2) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Avast antivirus Ad-aware Advanced System Care Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 tror jag haft det innan (nod32) men har inte lyckas få bort viruset jag haft på en annan dator... ska väll prova med det igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Finns så många antivirus program ute, om du vill ha ett gratis så skaffa Avast! Annars vänd dig till NOD 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag säger bara för &%¤ inte Norton Internet security det är nog en av de mest dåliga viruskydden på jorden jag kan nästan garrantera att de som använder Norton eller såkallade symantec har virus i sin dtaor jag fick virus efter 2 veckor av symantec och symantec kunde inte ta bort det men det kunde avg free och då hade jag typ bara varit inne på aftonbladet hotmail fuska.se fz.se och andra kända sidor jag menar man tycker ju att de ska kunna plocka ett virus om exempelvis kommer från youtube så de som använder norton jag rekomenderar verkligen att byta viruskydd sedan så rekomenderar jag 1: Nod 32 sedan så vet jag inet riktigt vem som kommer 2 eller 3 men sedan avg och F-secure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Skaffa ESET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.