Hoppa till innehåll

Virus Program Att Scana Och Ta Bort Virus Med


MilliamFh
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Theshawty

HEJ! tor jag har virus på min dator då den får konstig pop-up varje gång jag varit i skolan. Söker ett program som ska kunna hitta de flesta virus och kunna ta bort dom, pris spelar ingen roll. tack i förväg!

 

//Mille

 

ESET NOD32 Antivirus

 

norton security system 2010

Eller inte.

 

Skaffa Nod 32.

Bästa antiviruset.

 

Kunde verkligen inte sagt det bättre själv.

Jag har NOD32 och tycker att det är det bästa virusskyddet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag säger bara för &%¤ inte Norton Internet security det är nog en av de mest dåliga viruskydden på jorden jag kan nästan garrantera att de som använder Norton eller såkallade symantec har virus i sin dtaor jag fick virus efter 2 veckor av symantec och symantec kunde inte ta bort det men det kunde avg free och då hade jag typ bara varit inne på aftonbladet hotmail fuska.se fz.se och andra kända sidor jag menar man tycker ju att de ska kunna plocka ett virus om exempelvis kommer från youtube så de som använder norton jag rekomenderar verkligen att byta viruskydd

sedan så rekomenderar jag

1: Nod 32

sedan så vet jag inet riktigt vem som kommer 2 eller 3 men sedan avg och F-secure

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...