Hoppa till innehåll

Ska Göra Slut..


Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

Ta ett prat med henne om att du inte känner samma 'känslor' för henne som förut.

 

Du behöver inte göra slut bara för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta ett prat med henne om att du inte känner samma 'känslor' för henne som förut.

 

Du behöver inte göra slut bara för det.

Sant sant!

 

Samma sak hände mig efter 3 månader och jag gjorde slut väldigt förhastat. Försökte övertala mig att jag gjort rätt men gick och hade ångest över det i en vecka och kunde absolut inte hålla mig ifrån henne när jag träffade henne. Nu är vi tillsammans igen och har varit det 5 månader, känns jättebra just nu även fast det går lite upp och ner såklart. :)

 

Det jag vill säga är, var verkligen helt säker på att du vill vara utan henne innan du gör något sådant! Ta en paus om du är osäker och känn efter.Känns det bra, go ahead!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att folk gör slut av fel anledningar nu förtiden.

Har känslorna svalnat? Få de att brinna igen då, eller ta en paus ifrån varandra.

Vad är annars meningen med att gifta sig om man vet att man kommer tröttna och göra slut?

Man får jobba lite på det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror ju lite på hur man definierar "svalnat".

 

Förhållanden har sina svackor, helt klart, men man kan nå en viss punkt då man inser att man verkligen inte känner likadant som tidigare och då finns det egentligen bara en sak att göra.

Det luriga med detta är att det skulle likaväl kunna vara en liten svacka.

 

Men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska prata med hon om hur hon känner sen så får man försöka lösa det. Har tänkt i några dagar nu och jag tycker att jag bestämde mig lite för snabbt. Asså tycker förhållandet har svalnat men det är ju fortfarande värt ett försök att få det att brinna igen. Är tacksam för alla svar, Det fick mig att verkligen tänka efter riktigt :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...