Hoppa till innehåll

Battlefield Bad Company


GameNight
 Dela

  

26 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Jag tog "bra" på ettan och "jättebra" på tvåan. Jag tycker som dem andra, ettans SP har allt, intressanta karaktärer, humor, unik story. Tvåans SP inte är lika roligt, ganska långtråkigt tbh. MP är bättre på tvåan för att det finns mer vapen, bättre klasser, flera lägen och bättre teamwork (ettans var också bra), eftersom det är MP man kommer spela mest så tycker jag BF:BC2 är snäppet bättre.

 

Jag tycker man ska vara minst 13 år om man ska spela såna här spel men det är helt upp till dig.

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog "bra" på ettan och "jättebra" på tvåan. Jag tycker som dem andra, ettans SP har allt, intressanta karaktärer, humor, unik story. Tvåans SP inte är lika roligt, ganska långtråkigt tbh. MP är bättre på tvåan för att det finns mer vapen, bättre klasser, flera lägen och bättre teamwork (ettans var också bra), eftersom det är MP man kommer spela mest så tycker jag BF:BC2 är snäppet bättre.

 

Jag tycker man ska vara minst 13 år om man ska spela såna här spel men det är helt upp till dig.

13 år är för högt jag är ju P12 och kör krigsspel!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog "bra" på ettan och "jättebra" på tvåan. Jag tycker som dem andra, ettans SP har allt, intressanta karaktärer, humor, unik story. Tvåans SP inte är lika roligt, ganska långtråkigt tbh. MP är bättre på tvåan för att det finns mer vapen, bättre klasser, flera lägen och bättre teamwork (ettans var också bra), eftersom det är MP man kommer spela mest så tycker jag BF:BC2 är snäppet bättre.

 

Jag tycker man ska vara minst 13 år om man ska spela såna här spel men det är helt upp till dig.

13 år är för högt jag är ju P12 och kör krigsspel!

 

Det är upp till dig och dina föräldrar, om dina föräldrar tycker det är lämpligt för en 12 åring att spela ett spel med en massa våld och svordomar så är det upp till dem men jag är rätt säker att de flesta föräldrarna inte vill att deras barn ska spela såna spel.

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...