Hoppa till innehåll

Hur Man Skaffar Pengar I F2p Och P2p


valtteri
 Dela

Rekommendera inlägg

Xp:n för att bara smälta det till steel bars blir 17500

Och om du sedan smithar ut det till vapen osv. får du ca. 37500 till beroende på vad du gör utav dom.

När du gör saker av smithing, så får du exp per bar du använder, inte för vilken sak du gör. Så även om du gör 1k steel daggers, så får du lika mkt exp som av att göra 200 steel plates
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green dragons!!!!!!!!

 

behövs:

 

lobsters, dueling ring, bra vapen, armor, (anti)dragonfire shield

 

cash per timme: beroende på lvl, man får ca 45k per round och man kanske gör 5 st i timmen eller mer om man är bättre

 

exp per timme: vet ej riktigt men man får väl typ 40k?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

green dragons!!!!!!!!

 

behövs:

 

lobsters, dueling ring, bra vapen, armor, (anti)dragonfire shield

 

cash per timme: beroende på lvl, man får ca 45k per round och man kanske gör 5 st i timmen eller mer om man är bättre

 

exp per timme: vet ej riktigt men man får väl typ 40k?

Orka anti dragonfire shield när man kan använda dragon shield! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I p2p så har jag ett tips för träning samt cash som ersätter alla pots plus runt 200k till per runda.

Armoured Zombies.

Det behövs en den quests för att komma dit, men när man väl är där är det värt det.

För att komma dit är games necklace bra att ha, tela till Clan Wars och spring sydväst så kommer du till chaos altar, ingången dit är precis bakom altaret.

Ta med 4 Super Strength och 4 Super Attack samt 5 Bunyips och en Summoning potion (4), se till så du har tillräckligt med summoning points till att summona en bunyip.

Plocka sedan upp alla Planks, Oak Planks, Teak planks, Death runes, Blood runes, och allt annat värdefullt du stöter på.

 

Du tjänar minus pots och pounches ungefär 100k/h (Handlar mest om xp)

 

Har du bra lvls kan du få upp till 100k xp/h med Constitution inräknat.

 

 

För att tjäna pengar rekommenderar jag Fruit bat med fruitfall scrolls.

Du behöver alltså 69 summoning för denna metod.

Ställ dig utanför ex edgeville bank, som är rätt nära till en "summoningsten"

Använd scrollsen och ta upp alla papayas och banka.

 

Du tjänar upp till 1 000k i timmen om du är snabb.

Jag har dock inte försökt så länge, men jag har konstaterat att man får mycket pengar snabbt.

 

Xpn är inget att tala om, några tusen xp i timmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I p2p så har jag ett tips för träning samt cash som ersätter alla pots plus runt 200k till per runda.

Armoured Zombies.

Det behövs en den quests för att komma dit, men när man väl är där är det värt det.

För att komma dit är games necklace bra att ha, tela till Clan Wars och spring sydväst så kommer du till chaos altar, ingången dit är precis bakom altaret.

Ta med 4 Super Strength och 4 Super Attack samt 5 Bunyips och en Summoning potion (4), se till så du har tillräckligt med summoning points till att summona en bunyip.

Plocka sedan upp alla Planks, Oak Planks, Teak planks, Death runes, Blood runes, och allt annat värdefullt du stöter på.

 

Du tjänar minus pots och pounches ungefär 100k/h (Handlar mest om xp)

 

Har du bra lvls kan du få upp till 100k xp/h med Constitution inräknat.

 

 

För att tjäna pengar rekommenderar jag Fruit bat med fruitfall scrolls.

Du behöver alltså 69 summoning för denna metod.

Ställ dig utanför ex edgeville bank, som är rätt nära till en "summoningsten"

Använd scrollsen och ta upp alla papayas och banka.

 

Du tjänar upp till 1 000k i timmen om du är snabb.

Jag har dock inte försökt så länge, men jag har konstaterat att man får mycket pengar snabbt.

 

Xpn är inget att tala om, några tusen xp i timmen.

Papayas var bra pengar för månader sedan då det var många som köpte det i grand exchange. I dagsläget så går det inte att sälja i grand exchange utan papayas används som "junk".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...